|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Volgens mij is 't toch echt een man hoor |
|
bla |
|
Mortiis one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Ik zeg ook niet de slechtste band allertijden maar de meest overgewaardeerde band allertijden. Das een groot verschil dacht ik zo... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Red Hot Chili Peppers Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Coldplay Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
quote:[offtopic]Review gelezen op de frontpage?[/offtopic] |
|
quote: Als ik me ergens de tering aan kan ergeren dan zijn het de Red Hot Chili Peppers wel! Ooh man wat een bak ellende vind ik dat zeg. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Kent iemand Ozomatli. Die gasten spelen enkel op percussi! Ik zag ze vorig jaar op pukkelpop. Echt een aanrader. Een van de beste optredens die ik ooit gezien heb. Man man wat hing die tent uit z'n dak. daar kon menig strak metalbandje nog een puntje aan zuigen. mvg wk10 |
|
The Prodigy, Nirvana, Queens of the stone age, Foo Fighters, AC/DC, Guns& Roses, etc... Dan word het meer Rock/Hard rock. Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Nee niet gezien, ik was wel op Pukkelpop Daar kwamen trouwens nog wel een paar goeie "niet-metalbands": Motorpsycho Thursday Get up Kids The Spirit that Guides Us Cave-In Sick of it All NOFX New End Original Sparta Heb me daar wel vermaakt ondanks het afzeggen van The Dillinger Escape Plan. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
the groovy ghoullies, eigenlijk alleen vanwege de naam, hun muziek heb ik nog niet gehoord |
|
quote: Gij gaat naar het arrow festival I presume? ik = jaloers (Deep Purple en L.A. Doors!!!), maar ja, ik gaat ook goeie dingen zien op dezelfde dag "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |