|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Voor mij natuurlijk Tony van Nile. Maar wie is het voor u? |
|
Correct |
|
Pete Sandoval in het bijzonder op het machtige World Downfall van Terrorizer |
|
Weet ik veel. Die drummmer van Vader weet leuke dingen te doen, plus hij is razendsnel. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Eeeeh, vond hem anders vies tegen vallen. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: de drummer van krisiun kan er ook wat van. Oud Vuil. |
|
Chris Reiffert |
|
Krisiun heb ik nog eens een split-ep'tje (met Harmony Dies) van gehad maar omdat het geluid zo kut was weggedaan voor het symbolische bedrag van 1 Hollandsche Florijn Maareh Krisiun beukt idd aardig door ja. |
|
quote: Speelt op scream bloody gore?? Zó goed vind ik m daar ook niet. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Dave Culross I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Tim Yeung ; kenners weten genoeg on second thought Gene Hoglan is ook niet bepaald mis [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-06-2003 21:32] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Bob Bachgus ook wel ... |
|
quote: Die gast drumt ook op de nieuwe cd van Aurora borealis. Die is zeker goed! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
John Longstreth Gene Hoglan Paul Bostaph |
|
[quote]Op 17 juni 2003 21:31 schreef Mutilator het volgende: Tim Yeung ; kenners weten genoeg En Agiel |
|
Pete Sandoval Flo MouRnier [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 17-06-2003 21:52] |
|
Hmmz Ik heb geen idee over er nog andere volkeren zijn in het heelal die ook Death Metal mochten maken die ik niet ken Daarnaast ken ik niet alle Death Metal bands dus een afweging voor zo'n brede vraag zou ik toch echt niet durven maken aangezien ik dan een heleboel Aardse of niet-Aardse Death Metal drummers teniet stel. Conclusie: Die gast van Cryptopsy (vast al genoemd maar ik weet zijn naam niet) |
|
quote: |
|
MouRnier, geloof ik -- ik ben het er wel mee eens trouwens. Doug Bohn heeft ook wel goed werk gedaan op 'Pierced From Within'. Maar de beste death metal drummer vind ik toch wel Alex Hernandez van Immolation -- bonuspunten voor z'n eigenzinnige ritmiek + spanningsopbouw . |
|
nogmaals: John Longstreth van ORIGIN wat een beheersing |
|
ik vind het drumwerk toch echt op mouRnier lijken |
|
Gene Hoglan . er is geen betere wel een thrash drummer natuurlijk maar SYL zou wel onder death metal vallen en aangezien hij daar ook bij drumt Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Inderdaad Hernandez weet een enorme spanning op te bouwen en heeft een bijzondere manier van drummen. In combinatie met de rest van het bandspel van Immolation is het supervet en klinkt het bijzonder strak. an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Die kerel kan inderdaad geweldig drummen! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |