|
Auteur: |
|
|
Ik ga niet naar Graspop... |
|
Erm metaltuup... ff een vraagje: waar in zuid-limburg woon je dan? Wil toch kijken of ik misschien zaterdag toch nog kan gaan FREEZE |
|
quote: |
|
quote:Moet wel kijken of we dan in Limburg op de camping staan... want dan rijdt mn pa me op en neer zei hij al opgewekt FREEZE |
|
Ik woon in Wijlre (tussen Gulpen en Valkenburg), maar over een kleine afstand kan ik me nog wel verplaatsen Zaterdagnacht na Fields of Rock ben ik ook vanuit Heerlen naar huis gefietst omdat dat de dichtstbijzijnde stopplaats van de bus was. Maar om nou op de fiets naar Dessel te gaan... nee toch niet zo'n geweldig idee. |
|
quote: Mijn pa heeft me vorig jaar al naar Ozzfest, Pukkelpop en HammerFall gebracht... het wordt toch tijd dat ik zelf m'n rijbewijs haal en m'n OV-jaarkaart heb, zodat ik daar niet steeds meer van afhankelijk ben. (nog 'n geluk dat ik 'm steeds zover gekregen heb) |
|
quote:WIJLRE!!! Daar waar de Brand brouwerij staat toch? mooi landje is dat zuid-limburg toch ook *zucht* FREEZE |
|
Jaja, dat is Wielder Maar ik woon wel helemaal aan de andere kant van de stad |
|
quote:Hmm... we zullen zien... ik beloof niets, maar ik ga mn pa vragen FREEZE |
|
Is ie ook om te kopen? |
|
quote: Zoiets? Echt handig voor festivals e.d. lijkt het me niet (of je moet echt geluk hebben), maar goed. Beter dan niks. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Nee dan is die mitfahrtzentrale eigenlijk handiger, maar ik vraag me altijd af of zoiets wel te vertrouwen is. Ik heb voor Rock am Ring 'ns gezocht op mensen die plaatsen aanboden en er stonden er genoeg op. Eentje ervan was uit Aken, maar die bleek toen uiteindelijk toch niet te gaan... en daar kom je dan de nacht vantevoren achter. (Ben toch nog op Rock Hard terechtgekomen dankzij Shredhead en Mies ) [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 18-06-2003 11:02] |
|
voor inferno volgend jaar |
Index / Concerten |