|
Auteur: |
|
|
umz ik had dus ok zon shirt en heb um al zo vaak express te heet gewassen maar hij blijft tegroot en te wijt Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
gewoon aan je ma vragen of die hem korter kan maken. of iemand anders die goed met zoiets is Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Wasmachine in op 150°, wasmachine uit, wasmachine in op 150°, wasmachine uit, wasmachine in... Je kan me de bout hachelen! |
|
Euh, ga naar een sportschool. Wordt groot. Eet je rond. Koop je shirts kleiner, je bent misschien niet zo groot als je denkt. [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 18-06-2003 15:41] Bazzio Attacks!!! |
|
Te ghroot ? Gebeurt mij nou nooit, je kunt ze niet laten krimpen, opdruk en shirt krimpen namelijk niet evenredig en dan krijg je dat de opdruk heel bobbelig word en het shirt kut zit .. Gewoon wat meer vleesch vreten ... |
|
je kan vast wel girlies kopen |
|
quote: vetbol ! |
|
Naden aan de zijkant van het shirt voorzichtig loshalen, en de stof een paar centimeter innemen, spelden en dan naaien maar! Don't blush when I rip you open |
|
quote: Sweet ! |
|
quote:Ik dacht wel dat, dat laatste zou bevallen.. Don't blush when I rip you open |
|
Mijn shirts zijn altijd net te klein naar 1 keer wassen [Dit bericht is gewijzigd door Possessedpacman op 18-06-2003 16:06] Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: en hoe zet je dat shirt dan weer aanelkaar na dat naaien? Bazzio Attacks!!! |
|
mijn p^robmeel is net andersom. ik heb nog enkel moote shirtjes vanvroeger maar die zijn nu te klein. hoe kan ik ze "uitrekken"? (neen, ik ben niet te dik geworden, ze zijn gekrompen in de was) |
|
wat ook helpt bij te grote shirts, is er een longsleeve onder doen, lijkt het allemaal wel mee te vallen. als het eengothicshirt is, kun je ook altijd nog zeggen dat het een jurk is! Oud Vuil. |
|
banned [Dit bericht is gemodereerd door Beli Mawr op 12-01-2004 2:03] ik ben dom, o zo dom |
|
hehe dat probleem heb ik ook netals dat ik de shirts die ik wil zelden onder de XL kan vinden meestal naai ik er een stuk af, maar tevele kan ook niet want dan klopt er geen zak meer van krimpen door was zou ik iig niet doen |
|
Stuk aan de onderkant eraf knippen en dan een niewe onderkand naaien (zodat het er niet afgeknit uit ziet. Onder de oksels stukje wegknippen en opnieuw aan elkaar vastnaaien. Als het nodig is de mouwen ook een beetje inkorten. En je kan hem aan de beide zijkanten openknippen en dan wat kleiner maken en weer dichtmaken Andere manier weet ik niet echt. EDIT: Je kan ook gewoon het shirt over een trui dragen, lijkt het net op gewoon een nieuwe trui. [Dit bericht is gewijzigd door Zagga op 12-01-2004 21:37] Farewell, O twice beloved! A Turin Turambar turun ambartanen: master of doom by doom mastered! O happy to be dead! http://www.midian.nl |
|
Veel Trainen of veel Vreten "Sehnsucht" |
|
quote: 150°C |
|
nieuwe shirts, als ik die koop, zijn altidj te groot dan draag ik die dag in dag uit tot ze lekker grijs worden en kleiner en spannend en dan gaan de mouwen eraf! soms gaan de mouwen er ook vroeger af Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
ach ik laat ze lekker groot, ooit krijg ik wel mijn bierbuik zo kan ie wel weer |
|
bij mij worden ze grijs en klein "maar ik heb ook de nieuwe omeau niet geprobeerd met vlekken verwijderaar en kleur versteviging " ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Ik leg ze altijd eerst 3 maanden op de schuur voor ik ze aantrek. changed to 'ouwe' |
|
Ja, NIET te heet wassen, is slecht voor de stof en verneukt de opdruk; die krimpt nl. nooit mee. Verstellen die bende! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Index / Algemeen |