|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zou die plaat ook niet op de hoes af oppakken nee. Ik heb hem wel eens gehoord. Ergens in 2000 of zo. Maakte destijds weinig indruk. |
|
quote: Hij staat wel op je HD. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Is dat een hint? |
|
quote: Nee. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Gelukkig. Wat waarschijnlijk vind ik zelfs My Dying Bride en Summoning nog leuker dan dit. |
|
quote:Dat vind ik een beetje overdreven. Het is geen geweldige muzikant, en de stem is een love it/hate it (hé, kwam dat even van pas) kwestie. Maar door de teksten en persoonlijke lading die hij aan zijn muziek geeft, vind ik het erg mooi. |
|
Volgens mij voel ik een grudge jegens een andere onlangs beluisterde bands. |
|
oei ik herken me gewoon in E hij is een loser, maar een schattige loser en hij kan het zo mooi simpel zeggen en zijn stem is zo eerlijk signature |
|
Je zegt het mooi. Je moet zijn boek lezen. Al gedaan? Things The Grandchildren Should Know. |
|
neej, moet ik echt doen! signature |
|
quote: Ja sorry, ik vind de teksten echt vreselijk. Pretentieus en pathetisch. Dat is niet per se negatief maar in het geval van Eels wel. Ik krijg er gewoon echt jeuk van op plekken waar ik liever geen jeuk heb. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
krabben? ik vind dat pathetische wel authentiek ik vinnem echt zo een verwend loserken die in miserie terechtkomt, het uitvergroot beleefd en verkleind weergeeft pathetisch? ja, maar hij maakt het uiteindelijk compact en emo zonder te kwelen, hij doet gewoon arme ik. Simpel zelfs signature |
|
Nu die laatste (Tomorrow Morning) aan het luisteren. Valt tegen. Erger me aan de drums. Veel (te veel?) deuntjes hetzelfde als vorige albums. Stem blijft fijn, vertrouwd. Staan mooie nummers op, maar heeft het niet. Helaasch. |
|
oei check zeker ook es AVi ik herken wel wat E in hem signature |
|
lols!!!! signature |
|
I like to play in the snow I stick my hand in now where did it go schitterend signature |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |