|
Auteur: |
|
|
Ik wil het wel, maar dan zal het wel via post moetne gebeuren want ik woon in antwerpen.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Goh Krieg, jammer. kan ik je niet 'per ongeluk' in de pit een tand uit je bek rammen. Dit slaat nergens op. |
|
Straks gaan er mensen naar Amsterdam en staat er niemand. |
|
quote: Zeg maar waar je staat ik kom, ik hoef dan hopelijk niet tot tien te tellen. Op mij kunt u vertrouwen. |
|
Moet je hier nou een hele topic over openen ??? Wiegen Meister ! |
|
quote: Waar slaat dit op, als men het niet wil, gooien we het in de prullebak o.k. |
|
quote: Ik doel op het vrij lullen topic (onzin --> slow chat topic) Als jij voor iedere scheet een nieuwe topic aan maakt, dan gaan ze net zo hard weer dicht. Denk gewoon de volgende keer eens na ! [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 18-06-2003 17:52] Wiegen Meister ! |
|
ik vind dit wel een vrij nuttig topic eigenlijk |
|
En ik vind dat heer Krieg zich al goed herpakt heeft ook. Doe zo voort jongen. mvg wk10 |
|
quote: Idd, alleen prijs is te veel. Bazzio Attacks!!! |
|
* ZUCHT * Wiegen Meister ! |
|
quote: Nee jou topic's zijn tof! SEXEN MET MEEDERE TE GELIJK. En aan die vraag te lezen, lijd je nu aan aids. Of hebt nog nooit een meisje gehad, of je doe het met kerels. |
|
Hey Krieg, er is volgensmij ook nog een kaartjes verkoop topic. Misschien krijg je daar serieuzere reacties. |
|
quote: Sharteel, heeft (als eerste) een serieuze reactie gegeven....... Dus volgens mij kan deze dus dicht.. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Hmmm gaaf [Dit bericht is gewijzigd door Ragnarok op 18-06-2003 20:11] De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
Vertrouw die heer krieg niet, hij zei tegen mij via msn dat het een grap was en jullie voor lul wil zetten. |
|
quote: *ZUCHT* als meneer wat meer hersens had en eens naar de topic datum keek !!!! dan komen we al een stukje verder. Ook jij heb zeker nog geen voorlichting gehad op school ??? --> www.safesex.nl Geen hoes = Geen poes !!!! Maar jij gaat er alvanuit dat iedereen zonder doet zeker ??? Aan gezien je reactie neem ik aan dat jij nog niet zo oud bent. ik neem je onbegrip ook niet kwalijk hoor ! Wiegen Meister ! |
|
quote: Dat betuigd z'n niveau duidelijk !!! Wiegen Meister ! |
|
quote: Natuurlijk is dit een grap. Trap er niet in. Blijf zitten waar je zit en verroer je niet en hou je adem in en stik van mijn part. |
|
|
Index / Concerten |