|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik weet dat er al een paar losse topics over bands van dit label op ZM staan maar aangezien ik dit een van de beste BM labels vind die ik ken wil ik ze toch een appart topic geven. Dit label van Shining zanger Kvarforth grossierdt in depressieve, misanthropische, suicidale muziek. Dit is overwegend black metal.Een aantal van mijn favouriete BM acts zitten op dit label. Deze staan zoal onder contract: BLOODLINE (Sweden) CRAFT (Sweden) FORGOTTEN TOMB (Italy) KROHM (United States) LEVIATHAN (Sweden) NATTEFROST (Norway) ONDSKAPT (Sweden) SHINING (Sweden) ZAVORASH (Sweden) Craft, Forgotten tomb, Shining en Nattefrost zullen zo onderhand wel bekend zijn. Leviathan is een meer uptempo versie van Shining. Ondskapt is lekker ranzige, duistere black metal en ook zeker de moeite waard. http://www.oblivioncreations.com/selbstmord I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Nattefrost Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
zozo Bloodline onder contract...das leuk om te weten |
|
Ja, dat hoor ik ook graag. mvg wk10 |
|
quote: Is dat zo? Ik geloof dat ik het al van meerdere mensen heb gehoord. Ik heb nooit problemen gehad (al aardig wat besteld bij'm), vind'm alleen wat duur. quote: HEERSCH. |
|
geweldige bands heeft dit label! jammer dat ondskapt nog niet te krijgen is. en het is nog beter dat shining naar nederland komt! I welcome you to a world pitch black |
|
He irritante klootzak! Dat moest toch stil gehouden worden? Alcoholic Vuig! Also... If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
also also alsoooo!! klopt ja! maargoed.. het was al eerder bekend.. dus het maakt neit zoveel uit! poep! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Shining in nederland? Bet0r!!! Als het waar is bedoel ik dan. Want de GVH zou ook een tijdje stoppen. Dus ik ben benieuwd. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
ZAVORASH is ook erg gaaf. Ik heb beide demotapes en die zijn erg vet!! Iets meer death invloeden... Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
forgotten tomb is daar alweer weg, waarom precies weet ik niet maar het stond op de site van forgotten tomb "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik geloof dat Craft hun nieuwe cd er ook niet meer uitbrengt. Best jammer eigenlijk. Want ook qua productie en promotie lijkt Selbstmord me een goed label. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
De nieuwe Forgotten Tomb is/komt uit via Adipocere. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Adipocere/Oaken shield, daar zit (of zat) Blut aus nord op. Dus dat is ook altijd goed. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ondskapt is één van de beestachtigste duivels die ik de laatste jaren heb gehoord. Ik ben nog op zoek naar hun (zeer gelimiteerde) debuut, want dat schijnt zeker even kwaadaardig te zijn. Ook Leviathan is voldoende gewelddadig. Het geluid op Far Beyond the Light is wat eigenzinnig (zang is nauwelijks te horen) evenals het gitaarspel (check 'em zelf uit, eikel), maar zeer duister. Craft heeft bestaansrecht, maar ik vind hun beide platen beslist niet beter dan de laatste Darkthrone (yep, er zullen weer idioten zeggen dat Craft TOTAAL niet op Darkthrone lijkt). En Forgotten Tomb weg bij Selbstmord? Geweldig, middelmatige bandjes horen hier niet thuis. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
Ondskapt is zeker donders vet! Ik moet die cd nog wel ergens op de kop zien te tikken. Leviathan vond ik op het eerste gehoor teveel op Shining lijken. Niet dat ze slecht zijn maar niet echt origineel ofzo. Ik heb al 3 cd's van Shining. Ik hoef niet zonodig een Shining sound-a-like. Maar zoals ik al zei, dat was op het eerste gehoor. Misschien veranderd mijn opinie als ik hem vaker luister. Craft lijkt idd op Darkthrone alleen vind in (vooral) Terror propaganda stukken beter dan wat Darkthrone ooit heeft uitgebracht. Maar dat is eerder een kwestie van smaak. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Shining in NL |
|
Tering vriendjes en vriendinnetjes, ik zit nu voor de zoveelste keer Ondskapt te luisteren. Wat een beestachtig zieke cd is dat. Die zou elke BM fan even moeten gaan luisteren. Moet ie op een bepaalde server geknalt worden? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Heb je hem al op cd? ik heb hem op mp3, maar wil hem allergraagst kopen, maar bij displeased wordt het telkens uitgesteld ofzo. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: whahaha hoe gay is dat.. sorry x negative x, maar dit staat totaal tegenover elkaar.. ECHTE BLACK METAL tegenover "kan iemand dit op een server knallen...." jammer, ik had meer van jou verwacht.. ga je schamen ps: beyond the 6th seal & the red chord komen in oktober in de goudvishal met 2 vette death metal acts... At your service jongen! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Eigen schuld, had je maar niet zoveel van mij moeten verwachten. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
neggie.. je weet dat ik heel veel van je verwacht?? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
ik hoorde dat die gozer van Selbstmord een ongelooflijke naaier is? |
|
ja.. ik krijg al meer als een jaar nog spullen van hem en ken meerdere mensen die dezelfde problemen hebben of nog erger... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik had die gozer meerdere mails getypt een half jaar geleden ofzo over dingen die ik wou bestellen maar heb daar nooit antwoord op gekregen gelukkig had ik nog geen geld gestort ofzo |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |