IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Stiny Plamenu
elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 19-06-2003 12:03 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/

Kent iemand Stiny Plamenu? Tsjechische "riool-metal" band. Het is blackish, inspiratie wordt opgedaan tijdens tochten door het riool van Plzen... Wel aardige muziek vind ik, wel wat frischer, of zelfs blijer dan de meeste BM, maar toch ook weer rauw. Trollech is een side-project van'm, of andersom. Het doet idd behoorlijk aan elkaar denken. Trollech is niet zo rauw, ik heb het zelfs wel eens met Kampfar horen vergelijken. Van "Ve Hvozdech..." is dat nog niet eens zo heel raar.

campske666
Usericon van campske666
Posted 19-06-2003 12:04 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2003 12:03 schreef elessar het volgende:
, inspiratie wordt opgedaan tijdens tochten door het riool van Plzen...

mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 19-06-2003 12:43 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Whaaa!!! Cool!

[Dit bericht is gewijzigd door mörke op 19-06-2003 12:44]

Dit slaat nergens op.

Spiritist
Usericon van Spiritist
Posted 26-08-2004 1:11 by Spiritist Wijzig reactieProfiel van SpiritistQuote dit bericht

Imago maakt niet uit, MUZIEK!

Geniale band, super goede nummers. Vooral op ve spine je pravda.

De Master's hammer invloed is ook duidelijk te horen, vooral bij de immitatie pauken (wat volgensmij gewoon olie tonnen zijn).

De Tsjechische metal scene, tsja, het heerst stomweg meer dan welke scene dan ook, en dat is een feit!

[Dit bericht is gewijzigd door Spiritist op 26-08-2004 1:13]

You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy...

Spiritist
Usericon van Spiritist
Posted 26-08-2004 1:16 by Spiritist Wijzig reactieProfiel van SpiritistQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2003 12:04 schreef campske666 het volgende:

Moet jij niet om de cliché insperatie bronnen en biografie's lachen dan?

"op een koude winteravond bewandelde ik het bevroren pad van het bos, ik hoorde de kabouters zingen 'maak muziek voor satan, ik pakte mijn spikebanden, mijn makeup, mijn bijl en mijn foto camera en maakte minstens 40 fotos die ik daarna op onze bandsite www.kaboutervrees.com gooide, muziek hadden wij nog niet, maar wel een site.

Wij zijn necro en grim, aanbid ons, want dan aanbid je de gekloven hoef"

You don't need to have respect for him because he pretends that he's holy...

necrofiel
Usericon van necrofiel
Posted 26-08-2004 1:42 by necrofiel Wijzig reactieProfiel van necrofielQuote dit bericht

zoals de hedendaagse wannabee bm kinder scene?

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 26-08-2004 2:14 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Ff ontopic:
Ergens in 2002 had ik nog 1 of 2 samples van Stiny Plamenu gedownload van de Barbarian Wrath website maar die hadden mij toen absoluut niet geboeid (weet ik nog).

Stel je m'n verbazing nu voor wanneer ik al deze samples binnenhaal (van de SP-homepage ditmaal) en beluister! Tering, wat vet is dit!
Aanraders:
Rozhovor II
Voda, Zvradla a boure
Vodárenská mafie
Visutá stoka smrti
Zvradlonoš

(Aan alle MP3's bij elkaar heb je iig 1:05u aan rauwe BM voor nop!)

Enig klein minpuntje is de drumcomputer.
Nu nog verder gaan met m'n thuiscursus Tsjechisch

[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 26-08-2004 15:32]

Sater
Usericon van Sater
Posted 26-08-2004 10:47 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ik heb geloof ik ve spine je pravda. Al in geen tijden gehoord. Zal het eens opzetten.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

campske666
Usericon van campske666
Posted 26-08-2004 11:02 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2004 1:16 schreef Spiritist het volgende:
Moet jij niet om de cliché insperatie bronnen en biografie's lachen dan?

Ik ben te true ende grimm om te lachen

Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 26-08-2004 11:18 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

Trollech eens live gezien in België en wekt dezelfde kille sfeer op.

[Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 26-08-2004 11:20]

Je kan me de bout hachelen!

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com