|
Auteur: |
|
|
|
|
Woah! DAt is een breuk van de Eerste Traditie, de Masquerade! ANATHEMA! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ik denk niet dat die kerel de muziek van anathema kent |
|
quote: RPG'ers , volg dat maar eens I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
ik snap eigenlijk niet wat jullie hiermee bedoelen. Maar wat vinden julie van de site |
|
Laat hem in godsnaam die naam veranderen. Zo word je al niet serieus genomen .... |
|
Alsof mensen die doen alsof ze een vampier zijn sowieso serieus worden genomen.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: |
|
lol, hij spoort wel ? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
beetje cliche... wel leuk gedaan maar er al zijn al duizend en een van dit soort site's online. De quiz is echter heel erg fout. Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
walgelijk Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote:bij mij werkt ie zelfs nie |
|
De site is mooi gebouwd en vormgegeven, de inhoud heb ik gewoon moeite mee om serieus te nemen, maar ik neem aan dat het in principe niet heel erg om het onderwerp ging bij dit project. En die naam is inderdaad gewoon akelig NP: Iced Earth - Watching Over Me [Dit bericht is gewijzigd door Pil op 24-06-2003 14:49] For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Zit mooi in elkaar; hij had wel een betere naam dan 'Baron Sengir' mogen nemen, vind ik |
|
Ik hou het toch lekker bij m'n D&D character , [nerd-mode:] Dwergen zijn toch veel cooler dan vampiers "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: All hail the Dwarves! [W3 Nerdmode:] Maar mijn Lvl 10 Dreadlord kan jouw puny dwergje wel aan >:] Do or do not. There is no try. |
|
Maar verder is die site wel aardig..... Quiz is wel lachen Volgens die quiz ben ik gewaarschuwd, want ik heb grote kans om een vampier te worden. Do or do not. There is no try. |
|
RESULTAAT: Iedereen heeft z'n gotische kantjes, bij u is dit wat groter dan verwacht, maar verwacht geen erkenning van 'The Vampire Church'. Een carrière als vampierenjager valt nog te overwegen whaha wat een vage quiz,ja ik vind bloed lekker smaken en k voel me vaak alleen etc. so nahja k vind de site zelf wel mooi verder. hoe herken je vampier: scherpe hoektanden,kan ik niks aan doen rode ogen,moet ik minder blowen kan heel stil lopen,ben vaak sneaky stinkende adem moet ik minder roken. maarjah volgenshun ben ik een vampier [Dit bericht is gewijzigd door soul_of_stone op 26-06-2003 20:07] when the blood will come down from heaven like rain,you all christian sluts will be born with pain |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek |