|
Auteur: |
|
|
Heeft iemand misschien enig idee wat de "Suprise-Act" op de Waldrock Pre-Party wordt?? Greetz Jatuk |
|
Wist niet eens dat het er was, maar ik ga lekker pre-partyen op de camping |
|
inderdaad, mortuary kan ik altijd nog zien 11.45: restate my assumptions |
|
Ik ga er niet heen, naar Goddes of Desire hoef ik niet zo nodig, ik vermaak me wel op de camping met de nodige |
|
Goddes of Desire en Mortuary I.O.D. stonden op de pre-party van 2003. Lijkt mij sterk dat ze weer dezelfde band laten spelen. [ www.deluzion.nl ] |
|
quote: Pfah, maar serieus, waarom zou je naar een pre-party toegaan als er een camping vol gelijkgestemden aan de andere kan van je tentzeil wacht...? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Mijn fout. Maar ik vroeg me af wat er dit jaar speelt op de pre-party. [ www.deluzion.nl ] |
|
was aanwezig op de pre party vorig jaar en dat was wel heel erg gezellig, ben dit jaar zeker weer aanwezig, mocht er er weer een zijn |
|
Op de camping kun je de hele nacht bier drinken. daarom even naar de pre-party voor de afwisseling en het was afgelopen jaar zeker de moeite waard [ www.deluzion.nl ] |
|
De pre-party heerschte enorm, en daarna om een uur of vijf op de camping aankomen en beginnen met zuipen, iedereen om je heen dronken en naar de tent gaande, resulteert in doordrinken tot het terrein open ging. Dit jaar maar iets rustiger. Trouwens die surprise act zou een striptease worden had ik gehoord, maar daar waren sommige mensen het niet mee eens en toen ging dat niet meer door. |
|
ach dan ga ik de kleren wel uit http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: leuk! |
|
quote: nee jij trekt volle zalen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: krijgt ie een lam handje van Een kleine snol zit zo vol. |
|
hij niet hij heeft getrainde handen [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 22-03-2004 8:55] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Index / Concerten |