IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Amerikaanse senator wil pc's van downloaders vernietigen Volgende pagina
bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 19-06-2003 21:49 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

van ZDnet.nl


Een lid van de Amerikaanse Senaat wil dat IT-bedrijven onderzoek doen naar een manier om pc's van mensen die illegale muziek downloaden permanent te beschadigen. Volgens de politicus is dit "misschien de enige manier om iemand iets over auteursrechten bij te brengen". Dat meldt de BBC. De politicus Orrin Hatch opperde zijn voorstel tijdens een hoorzitting over digitale muziek.

Hatch toonde zich tijdens de zitting een voorstander van zware maatregelen tegen downloaders. Hoewel mede-senatoren en vertegenwoordigers van de IT-industrie zijn standpunten te drastisch vonden, is het niet de eerste keer dat een Amerikaanse politicus een dergelijk idee introduceert.

Vorig jaar diende parlementslid Jay Berman een wetsvoorstel in om de muziek- en filmindustrie het recht te geven computers van mensen die illegale bestanden aanboden via p2p-netwerken te hacken. Het voorstel werd op het laatste moment door Berman zelf ingetrokken, maar hij is van plan het later dit het jaar opnieuw in te dienen.

Hatch stelt voor om de overtreders eerst twee keer te waarschuwen als er illegale bestanden op hun pc worden aangetroffen. Bij een derde overtreding zou de pc beschadigd of zelfs vernietigd worden. De senator gelooft dat een sterk signaal naar een paar honderdduizend gebruikers aan de rest van de gemeenschap duidelijk kan maken dat het menens is.

Hoewel de Recording Industry Association of America (RIAA), de vertegenwoordiger van grote platenfirma's, zich niet onmiddellijk achter Hatch schaart, zegt de organisatie wel dat zijn plan een duidelijk signaal afgeeft. Als de p2p-netwerken, zoals Kazaa en Gnutella, het probleem niet aanpakken, "moet het Congress sterkere maatregelen overwegen".



Ze kunnen een hoop doen maar van mijn PC blijven ze af.

[Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 19-06-2003 21:50]


Bazzio Attacks!!!


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 19-06-2003 21:51 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Wat een stelletje kankerlijers!!
Ik hoop dat het voorstel er nooit doorheen komt.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 19-06-2003 21:53 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Het is die amerikanen echt in de bol geslagen zeg! Ze gebieden Nederland nu ook al om wat aan het XTC probleem te doen. Nu ben ik het daar wel mee eens maar wie denken die Amerikanen wel niet wie ze zijn??!! Wat een vuile arrogantie!


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 19-06-2003 21:54 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Hehehe. Hoe willen ze dat gaan doen dan?



Fire
Usericon van Fire
Posted 19-06-2003 21:55 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 19 juni 2003 21:54 schreef BurZum het volgende:
Hehehe. Hoe willen ze dat gaan doen dan?


virussen.... het is al zo oud als de weg naar Rome.



eukaryoot
high fidelity
Usericon van eukaryoot
Posted 19-06-2003 21:55 by eukaryoot Wijzig reactieProfiel van eukaryootQuote dit bericht

Moeten ze bij mij flikken!! En hoe willen ze bewijzen dat mijn mp3's illigaal zijn, en niet geript zijn van mijn orginele cd's.


grrr


Fire
Usericon van Fire
Posted 19-06-2003 21:55 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 19 juni 2003 21:55 schreef eukaryoot het volgende:
Moeten ze bij mij flikken!! En hoe willen ze bewijzen dat mijn mp3's illigaal zijn, en niet geript zijn van mijn orginele cd's.
Het gaat om illegaal d/l



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-06-2003 21:55 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Hehe, dit heb ik net op het eMule-forum zitten lezen. Ik vind het echt te bizar voor woorden!


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 19-06-2003 21:56 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Laat ze sterven!


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Fire
Usericon van Fire
Posted 19-06-2003 21:56 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Ik vind het geweldig, eerst mensen oppakken die virussen maken en er vervolgens zelf 1 maken....



eukaryoot
high fidelity
Usericon van eukaryoot
Posted 19-06-2003 21:58 by eukaryoot Wijzig reactieProfiel van eukaryootQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2003 21:55 schreef Fire het volgende:
virussen.... het is al zo oud als de weg naar Rome.


Het gaat niet met virussen, het moet dan in de je gebruikte software verwerkt zitten die spyware achtige shit. En dan pas kunnen ze wat op afstand doen. Bij tweakers schreeuwden ze al iets van palladium. Moet je daar maar ff na checken.


grrr


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 19-06-2003 21:58 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2003 21:56 schreef Fire het volgende:
Ik vind het geweldig, eerst mensen oppakken die virussen maken en er vervolgens zelf 1 maken....


Haha, daar hebben ze nu net die mensen voor nodig.
Maar als het een virus is dan is het maar ff wachten op een werkend anti-virus proggie?


Bazzio Attacks!!!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 19-06-2003 21:59 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 19 juni 2003 21:55 schreef Fire het volgende:
virussen.... het is al zo oud als de weg naar Rome.


Knap virus dan. Lijkt me bijna onmogelijk om een virus te maken dat al je hardware om zeep helpt.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-06-2003 22:01 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2003 21:58 schreef eukaryoot het volgende:
Het gaat niet met virussen, het moet dan in de je gebruikte software verwerkt zitten die spyware achtige shit. En dan pas kunnen ze wat op afstand doen. Bij tweakers schreeuwden ze al iets van palladium. Moet je daar maar ff na checken.


Dat gaan ze bij eMule lekker voor elkaar krijgen, maar niet heus...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 19-06-2003 22:09 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Ik hoop dat de generatie hackers, computer freaks en andere mensen hun dan even een koekje van eigen deeg geeft. Als ze dat soort praktijken gaan uitvoeren.
Trouwens moeten ze dan niet nog steeds die downloadprogramma's aanklagen om ervoor te zorgen dat er bij die software dingen worden aangepast?

[Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 19-06-2003 22:10]


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 19-06-2003 22:12 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Dit is belachelijk en ik hoop dat het er nooit noor komt, maar zodra het voorstel er door is, komt er wel een slimme hobbyist die er wat tegen weet.. don't fear..


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 19-06-2003 22:13 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2003 22:09 schreef wladimir het volgende:
Ik hoop dat de generatie hackers, computer freaks en andere mensen hun dan even een koekje van eigen deeg geeft. Als ze dat soort praktijken gaan uitvoeren.
Trouwens moeten ze dan niet nog steeds die downloadprogramma's aanklagen om ervoor te zorgen dat er bij die software dingen worden aangepast?


Dat zal ook zeker gebeuren, Amerika werkt zich hele vervelende mensen mensen in het harnas op deze manier.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-06-2003 22:14 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2003 22:09 schreef wladimir het volgende:
Ik hoop dat de generatie hackers, computer freaks en andere mensen hun dan even een koekje van eigen deeg geeft. Als ze dat soort praktijken gaan uitvoeren.
Trouwens moeten ze dan niet nog steeds die downloadprogramma's aanklagen om ervoor te zorgen dat er bij die software dingen worden aangepast?


Ja, het leuke (bizarre) van dit plan is dat het voor geen centimeter uit te voeren is. Maar die Amerikanen denken dat als ze maar hard genoeg roepen, ze alles voor elkaar krijgen...

Het voorbeeld dat ik al gaf (eMule) is een open-source project, dus alle eventuele aanpassingen zijn er zo weer uit...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


eukaryoot
high fidelity
Usericon van eukaryoot
Posted 19-06-2003 22:17 by eukaryoot Wijzig reactieProfiel van eukaryootQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2003 22:14 schreef altx het volgende:
Ja, het leuke (bizarre) van dit plan is dat het voor geen centimeter uit te voeren is. Maar die Amerikanen denken dat als ze maar hard genoeg roepen, ze alles voor elkaar krijgen...

Het voorbeeld dat ik al gaf (eMule) is een open-source project, dus alle eventuele aanpassingen zijn er zo weer uit...


hoeft ook niet eens, als bekend is dat software foute dingen bevatte dan worden ze gewoon niet gebruikt!


grrr


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 19-06-2003 22:23 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Laat de overheid maar fijn virussen verspreiden naar mensen die illegale dingen doen.

Helaas voor hun is het in computerwereld namelijk zo dat de mensen met de meeste kennis over computers (en dus de meeste macht) de gebruikers zijn. Zogenaamde "nerds" ja, of "hackers" zo je wilt.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 19-06-2003 22:24 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 19 juni 2003 21:59 schreef BurZum het volgende:
Knap virus dan. Lijkt me bijna onmogelijk om een virus te maken dat al je hardware om zeep helpt.


Niet ondenkbaar though...


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-06-2003 22:26 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2003 22:17 schreef eukaryoot het volgende:
hoeft ook niet eens, als bekend is dat software foute dingen bevatte dan worden ze gewoon niet gebruikt!



Ja, maar om eMule helemaal niet te gebruiken is weer niet leuk...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 19-06-2003 22:33 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

kortom pc virussen, gaat iedereen dadelijk over op de mac


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 19-06-2003 22:33 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 19 juni 2003 22:26 schreef altx het volgende:
Ja, maar om eMule helemaal niet te gebruiken is weer niet leuk...


Het lukt mij aardig...

WTF is eMule??


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 19-06-2003 22:37 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2003 21:53 schreef XnegativeX het volgende:
Het is die amerikanen echt in de bol geslagen zeg! Ze gebieden Nederland nu ook al om wat aan het XTC probleem te doen. Nu ben ik het daar wel mee eens maar wie denken die Amerikanen wel niet wie ze zijn??!! Wat een vuile arrogantie!



ik denk dat ze denken dat ze het land zijn met het grootste wapenarsenaal van heel de wereld...


And my marlboro light


eukaryoot
high fidelity
Usericon van eukaryoot
Posted 19-06-2003 22:37 by eukaryoot Wijzig reactieProfiel van eukaryootQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2003 22:33 schreef Claw het volgende:
Het lukt mij aardig...

WTF is eMule??


Ook geen idee, maar uit de context volgens mij een peer-to-peer programma als kazaa en Edonky.


grrr


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen