|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat een stelletje kankerlijers!! Ik hoop dat het voorstel er nooit doorheen komt. |
|
Het is die amerikanen echt in de bol geslagen zeg! Ze gebieden Nederland nu ook al om wat aan het XTC probleem te doen. Nu ben ik het daar wel mee eens maar wie denken die Amerikanen wel niet wie ze zijn??!! Wat een vuile arrogantie! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Hehehe. Hoe willen ze dat gaan doen dan? |
|
quote:virussen.... het is al zo oud als de weg naar Rome. |
|
Moeten ze bij mij flikken!! En hoe willen ze bewijzen dat mijn mp3's illigaal zijn, en niet geript zijn van mijn orginele cd's. grrr |
|
quote:Het gaat om illegaal d/l |
|
Hehe, dit heb ik net op het eMule-forum zitten lezen. Ik vind het echt te bizar voor woorden! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Laat ze sterven! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Ik vind het geweldig, eerst mensen oppakken die virussen maken en er vervolgens zelf 1 maken.... |
|
quote: Het gaat niet met virussen, het moet dan in de je gebruikte software verwerkt zitten die spyware achtige shit. En dan pas kunnen ze wat op afstand doen. Bij tweakers schreeuwden ze al iets van palladium. Moet je daar maar ff na checken. grrr |
|
quote: Haha, daar hebben ze nu net die mensen voor nodig. Maar als het een virus is dan is het maar ff wachten op een werkend anti-virus proggie? Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Knap virus dan. Lijkt me bijna onmogelijk om een virus te maken dat al je hardware om zeep helpt. |
|
quote: Dat gaan ze bij eMule lekker voor elkaar krijgen, maar niet heus... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik hoop dat de generatie hackers, computer freaks en andere mensen hun dan even een koekje van eigen deeg geeft. Als ze dat soort praktijken gaan uitvoeren. Trouwens moeten ze dan niet nog steeds die downloadprogramma's aanklagen om ervoor te zorgen dat er bij die software dingen worden aangepast? [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 19-06-2003 22:10] |
|
Dit is belachelijk en ik hoop dat het er nooit noor komt, maar zodra het voorstel er door is, komt er wel een slimme hobbyist die er wat tegen weet.. don't fear.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Dat zal ook zeker gebeuren, Amerika werkt zich hele vervelende mensen mensen in het harnas op deze manier. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Ja, het leuke (bizarre) van dit plan is dat het voor geen centimeter uit te voeren is. Maar die Amerikanen denken dat als ze maar hard genoeg roepen, ze alles voor elkaar krijgen... Het voorbeeld dat ik al gaf (eMule) is een open-source project, dus alle eventuele aanpassingen zijn er zo weer uit... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: hoeft ook niet eens, als bekend is dat software foute dingen bevatte dan worden ze gewoon niet gebruikt! grrr |
|
Laat de overheid maar fijn virussen verspreiden naar mensen die illegale dingen doen. Helaas voor hun is het in computerwereld namelijk zo dat de mensen met de meeste kennis over computers (en dus de meeste macht) de gebruikers zijn. Zogenaamde "nerds" ja, of "hackers" zo je wilt. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Niet ondenkbaar though... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Ja, maar om eMule helemaal niet te gebruiken is weer niet leuk... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
kortom pc virussen, gaat iedereen dadelijk over op de mac Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Het lukt mij aardig... WTF is eMule?? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: ik denk dat ze denken dat ze het land zijn met het grootste wapenarsenaal van heel de wereld... And my marlboro light |
|
quote: Ook geen idee, maar uit de context volgens mij een peer-to-peer programma als kazaa en Edonky. grrr |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |