|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
superfeesje afterforever = WAW |
|
ik heb je er niet zien rondlopen peizik |
|
jaha, ik heb den beli gezien met z'n emperor shirt aan... darkthrone touring with satyricon ? [Dit bericht is gewijzigd door Occultux Sathanas op 07-09-2003 18:33] occultuxsathanas.cjb.net - extreme metal interviews & much more |
|
ok, wat ik dacht is dus ook waar, de mannen van Sparkling Bombs hebben perongeluk mijn rugzak meegenomen, ben alleszins al blij dat hij terecht is, maar nu is het enkel een paar dagen wachten tot mijn rugzak er is. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Is dat Floor? |
|
quote: Dat mens van After Floorever... |
|
quote: Jazeker, heb er tijdens Action in DC nog gezellig mee staan keuvelen, best wel een vriendelijke Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Dan doe je toch wat verkeerd... Bij Action in DC moet je alles luidkeels meezingen.. |
|
quote: Heb ik ook gedaan, maar toen ik naar de bar ging om een biertje zag ik Floor staan, heb er dan maar een eindje mee gepraat, waarom niet, zo dacht ik Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:ben zelfs niet weest gaan kijken trouwens beli wat vond je van de sparkling bombs |
|
after forever was bset goed, had ze al beter gezien maar die maiden cover en dat nieuw nummer maakte wel wat wat goed action in dc was geweldig Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: Niet gezien, zat toen nog thuis, heb wat tijd doorgebracht met mijn vader en zijn vriendin, is ook altijd fijn voor hen en voor mij Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
morgen mijn review op metalfan van dit festival online, zal wel link geven dan Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: en waar zijn de foto's? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Gelukkig dat de rugzak terecht is hé Tommeke!! Het was een supergave avond en thanx voor het hele backstage-dingsel *mwah* a life without freedom is no life at all |
|
quote: idd, ik was echt wel ongerust de hele zondag en zaterdagnacht Van die backstage, heel graag gedaan hoor Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
wie was dat nu van zm die in ontmoet heb? zeg ff wie je bent!! mijn review van dat festival http://www.metalfan.nl/concertreviews.php?op=showcontent&id=100 Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: Dat was ik. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
ow hej Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: Heb je trouwens die foto van tijdens Action in Dc nog? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |