|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vindt die van sonic 2, dr robotnic (mini boss theme) enorm heerschen! [Dit bericht is gewijzigd door R. op 20-06-2003 11:19] |
|
Ik heb een theme van Neverwinter Night, erg mooi Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Die soundtrack van Quake natuurlijk NIN! I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Shadow of the beast - Amiga Commando - C64 KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Die van Quake is idd erg cool. Verder is die van Wolfenstein en Zelda ook erg leuk. |
|
Leisure Suit Larry!!! Zenial |
|
quote: |
|
quote: De soundtrack van Quake 1 is inderdaag errug goed! Die van 3 komt zelfs een beetje in de buurt van de stijl van Fear Factory! (trash/techno) Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Final fantasy X - Mnt Gagazet Windmill song van Zelda :D Alle muziek uit Outcast |
|
Carmageddon 1 =Fear Factory demanufacturez zonder vocals Carmageddon 2, voor het metal deel= Iron Maiden, LOL "You fire your musket..." SPLUT!!!!!!! Quake3 theme was ook nie slecht maar datheb ik al lang niet meer gespeeld. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
the Legend of Zelda: Ocarina of Time en Castlevania: Symphony of the Night beschikken ook over enkele zeer aangename deuntjes .. |
|
De muziek van double dragon III op de NES. And my marlboro light |
|
quote: Hé, dat zei ik!! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: waarom vergat ik Castelvaina, ja zeker, bijna perfect zelfs! Hardere , opzwepende rockthemes worden afgewisseld met perfect passende middeleeuwsaandoenende muziek. |
|
nummers van quake III No meat is sweater |
|
Ik heb nog een spel liggen van vroeger: Full Throttle. Met leuke Bikerrock & grappige parody-country. mvg wk10 |
|
De muziek van Resident Evil. dan vooral deel 1 en dan het liefst ook de remake op de gamecube. Echt heerlijke muziek. Ook eternal darkness op de cube heeft erg lekkere muziek. |
|
quote: Dat spel heb ik ook! De soundtrack vind ik een beetje Japans aandoen. Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Yes, uit de Lucas Arts Adventure serie... meesterlijk Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
GTA Vice City! Slayer, Iron Maiden etc. |
|
quote: Normaal gesproken let ik trouwens niet eens op de themes FREEZE |
|
quote: When I'm on the road, I'm industructable. mvg wk10 |
|
Muziek uit Metal Gear Solid Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Coole game inderdaad. Ze schijnen nu bezig te zijn met het vervolg! Hoe vol je leven ook is.. Voor bier is altijd plaats! |
|
Ik vind de soundtrack van Morrowind uber. Ik heb ze dan ook op cd gebrand This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/ |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |