|
Auteur: |
|
|
Doom-Metal.com zegt: DISBANDED. http://www.doom-metal.com/bandlist_entry.php?id=211 Ik ken ze verder niet. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Geweldige band inderdaad. Ik ken ze pas sinds een maand ofzo... Voor die tijd dacht ik altijd dat het een death metal band was. Die titels doen het hem hè? Deze band is zeker een aanrader voor iedere doomliefhebber! |
|
Ik heb die cd, een demo en een rehearsel meen ik, maar ze zijn blijkbaar al snel uit elkaar gevallen na de release; in ieder geval niets van tours gehoord toendertijd. Wel iets lugubers; -oude- Paradise Lost achtige muziek met splatterteksten & Autopsy achtig artwork. Knee deep in blood I wade... Overigens zijn de teksten van Carcass onovertroffen!!! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 21-06-2003 0:15] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Het beste nummer van de cd!!! |
|
Aardig...ik kwam laatst een remixed n' remaster versie van dit album tegen (ook alweer uit 2001); meteen aangeschaft natuurlijk; klinkt lekker vetter en voller Overigens zijn ze later doorgegaan onder de naam: As I lay dying... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 22-09-2008 22:13] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Index / Heavy Metal |