|
Auteur: |
|
|
Coole foto's van talentvolle muzikanten, I like it Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Ik heb nu al de hele dag "like a dream of never ending beauty" van whispering gallery in mijn cd-speler zitten en ik vind hem echt super ... dus kopen die CD!! |
|
Heb um al Dat mini-cd'tje heb ik ook, is wel aardig maar beetje minder goed opgenomen enzow. Trouwens, die lyrics van hun zijn ultra! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Paul, U heerst!!! Voor de mensen die vanavond NIET in Vlissingen geweest zijn: JULLIE HEBBEN WAT GEMIST!!! |
|
Heej cool. Ik had GVD nog geen foto's van We the Gods en Whispering Gallery gezien. (foto's van 2 juni 2001 in Staddijk te Nijmegen) |
|
quote: Wanneer komen jullie eens in de buurt spelen? Hoorn ofzo of Atlantisch in Alkmaar? Dan ben ik wel van de partij bla...bla...bla... |
|
Whispering Gallery heb ik al eens live gezien, samen met Within Temptation toen... We The Gods moet nog steeds eens in Hengelo of Enschede komen!!!! Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
Tja, ik had Lord Morgoth en Judge M. in een of ander topic belooft info te geven over de Wingzzzzz of Fjoerie demo. Wel....Deze is nu beschikbaar. Check http://clik.to/wingsoffury of mail naar wings_of_fury@hotmail.com of naar mij. Gothic/doom met goede zangeres...Mogelijk zien jullie hier binnenkort wel een recensie (heb ik vaag wat van meegekregen). |
|
quote: Ja Michiel, neem ons meteen als opener [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 06-10-2001 2:37] |
|
Voor geïnteresseerde (als die er zijn): op onze site staan enkele samples van onze demo. Dusssssss............ [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 23-10-2001 0:44] |
Index / Concerten |