|
Auteur: |
|
|
|
|
Toffe site. Komt samen bij de favorieten met Zenial en Metalmania. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
kick |
|
quote:ik mis siiiniitser en zone Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
--edit door paul-- nazi troep [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 22-06-2003 10:22] |
|
|
|
Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Haha hee cool een topic met mijn naam erin Maar deze site kende ik, is inderdaad erg cool. Jammer alleen dat ze geen grotere cd covers hebben. En natuurlijk mijn onmisbare optie om cijfers te geven Zenial |
|
Gafe User-Icon Zenial!! |
|
Gelukkig is zenials site weer online. |
|
Jups, alles staat weer online, als het goed is werkt alles nu ook weer en blijft het werken! Ik zal het zwikje nu snel eens gaan updaten hehe Zenial |
|
quote: ah, werd wel tijd dat judgement day er op kwam. Oud Vuil. |
|
quote: Ik heb wat nummers van Judgement Day van een "Effigy of the Possessed" verzamelcd. Vond er geen kont aan Zenial |
|
quote: hehheh, da's hartstikke oud. hier wat nieuwer spul: http://www.judgementday.nl/mp3/Judgement_Day-Killing_Spree.mp3 [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 21-09-2003 21:26] Oud Vuil. |
|
Zenial: wat heb je toch een heers website, heb hem echt gemist! Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
quote: Spammer! Bazzio Attacks!!! |
|
hey Zenial, dat forum op die website van jou gaat er nou niet bepaald op vooruit met het groeiende aantal fascisten/neo-nazi's en randdebielen...het is even leuk, maar dit gaat wel erg vervelen....ZIELIG is het woord wat er bij mij opkomt als ik er weer eens rondkijk.....wat vind je er zelf van? Gelukkig is Balkenende nog steeds populair!! Of is dit nog steeds onderdeel van je studie project? |
|
quote: Ach dat forum is al eeuwen zo. Ik bezoek de site daarom ook alleen voor informatie, en daarvoor is hij erg geschikt! |
|
all music guide .. stuk beter |
|
quote: mwoah, het wordt steeds triester toch, de leer/ervarings curve gaat daar met een mooie boogt naar beneden.... quote: voor algemene muziek yes, is tevens mijn startpagina, voor metal meestal toch ook wel metal archives... |
|
Hmm AMG werkt relaxed aangezien je direct links krijgt naar pagina's van (oud0-leden van de band en meteen een overzicht hebt van alle albums. VInd em erg compleet, gekste bands staan er tussen |
|
zekers, ik kan het ook iedereen aanraden. Er zijn nog steeds mensen die er nog nooit van gehoord hebben... |
|
quote: Hehehe ik zal weer eens wat topics weghalen. Maar in principe blijft het een ongemodereerd forum, en tussen alle bullshit is er nog best genoeg lolligs te vinden Zenial |
|
ja nou, dan moet wel diep graven om die lollige dingen er nog uit te halen. Hop, die schop erin...weg met die W.A.R. losers roep ik dan maar! |
Index / Muziek algemeen |