|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
http://sfgate.com/cgi-bin/article.cgi?f=/c/a/2003/05/27/DD233050.DTL Ongelofelijk dat zelfs daar een metal band is! [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 22-06-2003 12:37] |
|
"They wanna war for the rest of future" |
|
WOAH! Heftig! En dan te bedenken dat Amerika dezelfde soort muziek gebruikt heeft om te martelen FREEZE |
|
quote: Blijkbaar zijn daar ook jongeren die niets met Saddam cq. fundamentalistische islam te maken willen hebben, hahahaha, toch goed om te horen. maar ja waren het er maar meer, volgens mij spelen ze zo met hun leven! |
|
the lyrics raw and powerful: "My boy is crying "My boy is starving "His mother's heart inside is burning "They stole my land "They stole my home "They stole my flesh "They stole my bone "It's a change of devolution "It's a change of devolution." The song lasts four minutes. Hmmm, intelligente teksten... Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
quote: true disco chick |
|
quote: Ze weten teminste over wat ze het hebben. mvg wk10 |
|
Man, het is toch al geweldig dat ze daar metal maken, dat hier nu iedereen van die geweldige tekste schrijft! In plaats van erover te lachen zou je ook waardereing kunnen hebben voor het feit dat die gsten hun leven wagen om hun mening en huin muziek te uitten! |
|
Laatst ook iets gezien over een Irakese boyband.. Dachten echt dat het nu helemaal zouden gaan kunnen maken nu Saddam was gevallen.. |
|
Ik zal het nooit hoeven horen, maar de ontwikkeling is goed daaro; ik hoop ook dat die amerikaanse heavymetalmartel partijen meer metals oplevert The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hehe die teksten en dan dit erbij: "We don't want just anybody to listen to our music. It should be, like, an educated person." Leuk |
|
Ben eigenlijk wel benieuwd naar de muziek. MP3's iemand? |
|
teksten kijk ik niet eens naar, ik wil het instrumentale gedeelte wel is horen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: meestal bij death / black metal Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik heb toch respect voor die gasten en ook voor al die bands (en vooral blackmetalbands)in bijv. singapore en Indonesie. Dan kunnen ze in bijv. Noorwegen nog wel zo opgefokt en stoer doen, maar daar gebeurt hun helemaal NIETS (tenzij ze het echt te gek maken). sterker nog ze krijgen veel aandacht in de pers. In die andere landen kun je dus WEL opgesloten worden of in de handen vallen van een stelletje religieuze fundementalisten, puur op je muziek. De muzikanten in zulke landen zijn dus vele malen meer "true" naar mijn mening. |
|
HEAR HEAR! |
|
precies, zo was de bassist van rotting christ, in '93, kaalgeschoren in de griekse cel, hij was gepakt met een jointje. Oud Vuil. |
|
quote: kerken in de fik steken enzo was toen volgens mij niet echt legaal ofzo, mensen vermoorden ook niet... |
|
Hij bedoelt denk ik eerder dat je meer lef hebt als je iets doet wat helemaal haaks staat op wat in je land als zware norm geldt. Je kunt misschien al zwaar gestraft worden als je alleen al naar metal luistert. In Noorwegen, dat waren geen stoere maar doorgaans erg laffe daden. Inderdaad, ze waren ook verboden maar ze zullen daar nooit tegen een doodstraf aankijken. In Irak zijn wel mensen om minder vermoord door de regering. [Dit bericht is gewijzigd door RaNk op 22-06-2003 20:30] |
|
quote: Exact wat ik bedoel. |
|
Zei die veilig achter z'n computertje achter |
|
Hoezo, lopen we anders gevaar? |
|
Metal in Irak onder Saddam, dat was dan echte underground. Bazzio Attacks!!! |
|
Precies, je moet het lef hebben om onder saddam zoiets te doenm, er zijn daar mensen voor minder opgehangen cq geexecuteerd! het is gewoon ongelofelijk dat er daar mensen zijn die kun leven op het spel zetten om metal te spelen! ik vraag em dan altijd af hoe ze aan het materiaal komen en waar ze oefenen? Toch gaaf, ik hoop maar dat er veel meer vijheid in Irak komt maar met het opstekende moslim fundamentalisme zal dat helaas wel niet het geval zijn oh wat is de Islam toch een pest voor de wereld! |
|
ik wil mp3s "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |