|
Auteur: |
|
|
dit is een sferische black metal band uit itlie. ik heb zelf alle 3 de cd's maar moet zeggen dat vergeleken met de demo's de volledige cd wat tegen valt. maar de demo's zijn echt geweldig een heerlijke combinatie van rauwe doch sferische on bewerkte black metal met wat niet al te overheerschende keyboards en vrouwen vocalen. dit is zeker geen band in de trend van cof; dit is gewoob voornamelijk pure black erg sferisch gebracht. beide demo's zijn op 1 cd geperst. eventueel te bestellen voor 12 euro bij Firebreath-Records@zonnet.nl |
|
Heb je het woord wel eens omgekeerd? En wist je dat Sonic Youth een GEWELDIGE cd heeft met deze titel? Dit slaat nergens op. |
|
quote:volgens mij was het gewoon een foutje bij het op richten vamn de band, deze lui waren in de tijd van de demo's bar slecht in engels. |
|
quote:ok |
|
True gasten met corpse paint op uit Italie. Alleen vind ik die dames vocalen overheersen. Maar de eerste album vond ik wel goed. |
|
Ken ze al vanaf het allereerste begin.Ze hebben deze naam inderdaad gekozen als omgedraaide woord van "love". Hun demo "The dark dreamquest partII" is echt geweldig Heb verder alle 5 cd's (+ enkele ook op promo cd)alleen ik luister toch liever de demo. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 23-06-2003 16:57] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik heb en ken alleen The Saga Of The Horned King. Vind er eerlijk gezegd geen fuck an I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Wel eens Dreamquest-cd beluisterd bij Displeased, viel me tegen. Beste nummer vond ik degene die ik al had in mp3: Il Principe Di Anghisha. Verder vind ik Death Dies, zij-project van bandleden, wel geinig, als is het je reinste norsecore. |
|
quote: Sukkel, heb je je IVBO niet af kunnen maken!? Dit slaat nergens op. |
|
quote: Dat weet ik trouwens nie Maar Evil doet het daarom en is goe |
|
quote:ik luister meestal ook slechts de demo's. hoewel ik moet zeggen dat ancient abbey me beter beviel dan portraits. 5 cd's? welke mis ik nog dan? |
|
Ik kwam laatst Ancient Abbey tegen en dat is is best wel een ok cd The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hun demo's zijn best tof. Wel heel erg simpel maar vermakelijk. De 'Ancient Abbey' mCD is indd ook een van hun betere releases. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
kheb ze net allemaal op ebay gezet pfffffffff signature |
|
quote:Tja, die 'Saga of the Horned God', oid, is de enige die ik niet heb. Maar nou moet ik zeggen dat ik er dan ook nooit over droom om mijn Evol collectie te completeren. Mocht je echter iets in mijn trade list zien staan dan ben ik eventueel toch geinteresseerd. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Index / Heavy Metal |