IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : evol
impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 22-06-2003 22:11 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

dit is een sferische black metal band uit itlie.
ik heb zelf alle 3 de cd's maar moet zeggen dat vergeleken met de demo's de volledige cd wat tegen valt.
maar de demo's zijn echt geweldig
een heerlijke combinatie van rauwe doch sferische on bewerkte black metal met wat niet al te overheerschende keyboards en vrouwen vocalen. dit is zeker geen band in de trend van cof; dit is gewoob voornamelijk pure black erg sferisch gebracht.

beide demo's zijn op 1 cd geperst.
eventueel te bestellen voor 12 euro bij Firebreath-Records@zonnet.nl

mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 22-06-2003 22:12 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Heb je het woord wel eens omgekeerd?

En wist je dat Sonic Youth een GEWELDIGE cd heeft met deze titel?

Dit slaat nergens op.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-06-2003 22:13 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

wederom een poging tot een onbekende band bekend maken vik?

geef het maar op, niemand kent jouw bands

ik heb het ook nog steeds niet geluisterd volgens mij, volgende week maar even draaien dan

Je moeder.

impaled succubus
Posted 22-06-2003 22:14 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2003 22:12 schreef mörke het volgende:
Heb je het woord wel eens omgekeerd?

En wist je dat Sonic Youth een GEWELDIGE cd heeft met deze titel?
volgens mij was het gewoon een foutje bij het op richten vamn de band, deze lui waren in de tijd van de demo's bar slecht in engels.

impaled succubus
Posted 22-06-2003 22:14 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2003 22:13 schreef karnivoor het volgende:
wederom een poging tot een onbekende band bekend maken vik?

geef het maar op, niemand kent jouw bands

ik heb het ook nog steeds niet geluisterd volgens mij, volgende week maar even draaien dan
ok

Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 22-06-2003 22:19 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

True gasten met corpse paint op uit Italie.

Alleen vind ik die dames vocalen overheersen.

Maar de eerste album vond ik wel goed.

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 23-06-2003 16:49 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ken ze al vanaf het allereerste begin.Ze hebben deze naam inderdaad gekozen als omgedraaide woord van "love".
Hun demo "The dark dreamquest partII" is echt geweldig
Heb verder alle 5 cd's (+ enkele ook op promo cd)alleen ik luister toch liever de demo.

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 23-06-2003 16:57]

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 23-06-2003 16:52 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Ik heb en ken alleen The Saga Of The Horned King. Vind er eerlijk gezegd geen fuck an

I can't shoot straight unless I've had a pint!

Egregius
Usericon van Egregius
Posted 23-06-2003 17:03 by Egregius Wijzig reactieProfiel van EgregiusQuote dit bericht

Wel eens Dreamquest-cd beluisterd bij Displeased, viel me tegen. Beste nummer vond ik degene die ik al had in mp3: Il Principe Di Anghisha.

Verder vind ik Death Dies, zij-project van bandleden, wel geinig, als is het je reinste norsecore.

mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 23-06-2003 18:13 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 22 juni 2003 22:19 schreef Heer Krieg het volgende:
...Maar de eerste album vond ik wel goed.

Sukkel, heb je je IVBO niet af kunnen maken!?

Dit slaat nergens op.

Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 23-06-2003 18:15 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2003 18:13 schreef mörke het volgende:
Sukkel, heb je je IVBO niet af kunnen maken!?

Dat weet ik trouwens nie

Maar Evil doet het daarom en is goe

impaled succubus
Posted 23-06-2003 23:02 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2003 16:49 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ken ze al vanaf het allereerste begin.Ze hebben deze naam inderdaad gekozen als omgedraaide woord van "love".
Hun demo "The dark dreamquest partII" is echt geweldig
Heb verder alle 5 cd's (+ enkele ook op promo cd)alleen ik luister toch liever de demo.
ik luister meestal ook slechts de demo's. hoewel ik moet zeggen dat ancient abbey me beter beviel dan portraits.
5 cd's? welke mis ik nog dan?

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-06-2007 19:59 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik kwam laatst Ancient Abbey tegen en dat is is best wel een ok cd

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 13-06-2007 23:08 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Hun demo's zijn best tof. Wel heel erg simpel maar vermakelijk. De 'Ancient Abbey' mCD is indd ook een van hun betere releases.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-06-2007 18:16 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

kheb ze net allemaal op ebay gezet

pfffffffff

signature

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-06-2007 18:19 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2007 18:16 schreef Hypnos het volgende:
kheb ze net allemaal op ebay gezet

pfffffffff
Tja, die 'Saga of the Horned God', oid, is de enige die ik niet heb. Maar nou moet ik zeggen dat ik er dan ook nooit over droom om mijn Evol collectie te completeren. Mocht je echter iets in mijn trade list zien staan dan ben ik eventueel toch geinteresseerd.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com