|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
De shockrock formatie Murderdolls uit de U.S.A. met daarin Slipknot Drummer Joey Jordison komt naar Nederland!!! Het voorprogramma is de groovy metal band Non-Divine. Hieronder kun je alle info vinden over het optreden: MURDERDOLLS + SUPPORT NON-DIVINE Vrijdag 04 juli 2003 De Kade Zuiddijk 9-11, Zaandam Aanvang 21.00 uur Entree 13 euro http://www.murderdolls.com http://www.non-divine.com [Dit bericht is gewijzigd door Smoochy op 09-03-2006 22:11] |
|
[off-topic] [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 23-06-2003 13:47] |
|
YEAH! IK KOM ZEKER WETTUUHHH LEKKOR MURDADOLLZZZ KIEKEN! [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 23-06-2003 19:12] |
|
zeg R. dan kom ik ook. |
|
damn ... |
|
martin, wie heb je daarvoor moeten pijpen? |
|
quote: jonge je moet niet lullen over dingen waar je niks vanaf weet het zijn er namelijk 5 11.45: restate my assumptions |
|
ik maak het een geweldig feest: ..Ik kom niet ... murderdolls ==> Bruce Banner |
|
Murderdolls=geen metal. |
|
Ik vang hier iets op met mijn 'spidersense' betreffende balzuigende klote metal... Koanus khuppen en anders drie vingers je poeperke in... |
|
Ik heb op Waldrock genoeg muderdolls gezien voor de komende 45 jaar.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
quote: zoals je bandje? |
|
Ach ik heb ze een keer live gezien en het was te pruimen, maar je moet het niet meer dan 1 keer per 3 maanden horen die muziek. grrr |
|
quote: Murderdolls=toch nu-"metal"? ik vind het al erg genoeg dat ze op Graspop komen, laat die gasten terugkeren naar het gat waar ze vandaan kwamen |
|
geen idee hoe het klinkt, eerst maar eens beluisteren voordat ik een oordeel vel. maar het valt onder nu-rock hoor ik dus zal wel niet in mn straatje passen... Je moeder. |
|
quote: numetal=nometal |
|
quote: jep of homeaumetal |
|
lijkt vaak zat op metal dit overigens niet... Je moeder. |
|
shockrock Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Vind het anders schokerend slecht We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
aaaaaaah! Shockrock! 5x Marilyn Manson! Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
die linker heeft wel leuk haar |
|
quote: haha die linkse is wel een lekor weif! And my marlboro light |
|
|
|
dus ... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |