|
Auteur: |
|
|
Graspop dit jaar is uitverkocht!! tenminste wel de combikaarten...er zijn nog maar weinig dag kaarten over... dus..als iemand een combi kaart over heeft.. |
|
ok |
|
NEEE IS DAT WAAR???K HEB EEN COMBI KAART NODIG!!!!!!!!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
In Brugge kun je er nog altijd verkrijgen Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote:kom je uit brugge? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Nee, ik ben van Oostende, heb daar wel mijn kaarten gehaald. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
hmpff, eerst maar es in weert kijken morgen , als het uitverkocht is schiet ik mezelf af wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
mja, overal blaten ze dat het uitverkocht is, maar een vriendin van mij heeft vanmiddag nog een combiticket gekocht en toen ze dit voorlegde aan de verkoopdame zei die dat er nog zo'n 700 kaarten over waren one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Ik heb m'n combikaart bij Satisfaction in Heerlen gekocht voor € 100,- .....misschien dat ze er nog hebben of bel met Music Machine in Sittard of met Theo v/d Rock in Roermond |
|
quote:jij bent afgezet, die kosten 65.00 wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: 100 euro?? amai, serieus in de zak gezet geloof ik Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
t is voor 2 dagen incl. busreis, want ze heeft me ook de prijzen laten zien van alleen de vrijdag incl. busreis en van de zaterdag incl. busreis, de vrijdag zou iets van 75 euro zijn en de zaterdag zelfs iets van 85 euro !!! en anders....heb ik gewoon pech, maar ik ben er dan wel in ieder geval bij |
|
incluis busreis was de mijne alsnog 'slechts' 85 one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Hier in Tilburg zijn z enog gewoon te krijgen hoor |
|
Mensen met jullie gekwek over het uitverkocht zijn van Graspop.. Voor de allerallerlaatste keer.. ER ZIJN NOG HOPEN KAARTEN Ga naar www.goformusic.be en bestel ze daar.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
waarom open je hier eigenlijk een topic voor "ZOEKEN" |
|
|
Index / Concerten |