IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Death - Live in LA Vorige pagina
B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 22-03-2003 17:36 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Gaaf! Ik probeer hem binnenkort door iemand te laten downloaden aangezien ik geen snelle internetverbinding heb.

Ik heb gisteren de DVD gekocht en hij is geweldig!

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-03-2003 6:38 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Te gek! Ik ben wel benieuwd wat je van die bootleg video vindt in vergelijking met de dvd!

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 23-03-2003 10:47 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Deze is al vrij oud, ik heb em zelf of VCD.

"This one is older than shit, heavier than time!"

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 23-03-2003 14:55 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 23 maart 2003 10:47 schreef 0Tolerence het volgende:
Deze is al vrij oud, ik heb em zelf of VCD.

hoe oud is 'vrij oud'? Ik heb er lang gedaan om em op de server te krijgen idd of heb jij em via een ander kanalen?

Indien het laatste ben ik natuurlijk benieuwd of er meer te krijgen is...ik heb in ieder geval veel ruilmateriaal

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 23-03-2003 15:23 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Ach, het concert werd bijna 10 jaar geleden gegeven, dus dat is wel vrij lang geleden natuurlijk.

Ik heb gelukkig eindelijk iemand gevonden die het voor mij op cd wil zetten, dus deze week krijg ik het te zien. Geweldig dat je het op de server hebt gezet, bedankt!

euronymousbemyguide!
Usericon van euronymousbemyguide!
Posted 23-03-2003 16:10 by euronymousbemyguide! Wijzig reactieProfiel van euronymousbemyguide!Quote dit bericht

das een hele goeie dvde

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 23-03-2003 17:06 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 23 maart 2003 15:23 schreef B6R6A6M het volgende:
Ach, het concert werd bijna 10 jaar geleden gegeven, dus dat is wel vrij lang geleden natuurlijk.

Ik heb gelukkig eindelijk iemand gevonden die het voor mij op cd wil zetten, dus deze week krijg ik het te zien. Geweldig dat je het op de server hebt gezet, bedankt!

Graag gedaan! Ik hoop er ook meteen meerdere mensen een plezier mee te doen want het viel me op dat veel te veel liefhebbers Death hebben gemist!

B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 23-03-2003 17:15 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2003 17:06 schreef Mutilator het volgende:
Graag gedaan! Ik hoop er ook meteen meerdere mensen een plezier mee te doen want het viel me op dat veel te veel liefhebbers Death hebben gemist!

Klopt, ik baal er ook behoorlijk van dat ik ze nooit live heb kunnen zien, een van de nadelen van het te laat geboren worden en het te laat leren kennen van een band.

Gelukkig kan ik het op deze manier ook nog een beetje meemaken, en ik denk wel dat je er meerdere mensen een plezier mee doet, al laten deze mensen nog niet erg veel van zich horen.

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 23-03-2003 17:16 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 5 januari 2003 13:17 schreef Triple-Dan het volgende:
Ik heb de video versie van deze DVD.... ik vind hem zwaar rulen !!! Alleen die andere gitarist is een prutser eerste klas.........

Idd, vooral als ie die solo van Andy LaRocque doet van "Trapped in a corner" aaaiiiii das nie best (zonder Harmonizer)

haha Dennis en ik deden die solo afgelopen woensdag in De Bosuil, in de airguitar style, heb je 't nog gezien???

[Dit bericht is gewijzigd door ratje op 23-03-2003 17:17]

B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 26-03-2003 18:08 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Vanmorgen heb ik het concert op cd gekregen, vannavond of morgen laat ik weten wat ik ervan vind.

B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 20-04-2003 15:31 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Het is inmiddels een maandje later, dus ik zal toch maar eens zeggen wat ik ervan vond.

Het is echt een hele brute video! Het beeld en geluid is natuurlijk wel van een wat minder goede kwamliteit dan de DVD, maar het concert is misschien nog wel beter. Wat een geweldige band zeg! Nogmaals bedankt!

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 20-04-2003 15:33 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 20 april 2003 15:31 schreef B6R6A6M het volgende:
Het is inmiddels een maandje later, dus ik zal toch maar eens zeggen wat ik ervan vond.

Het is echt een hele brute video! Het beeld en geluid is natuurlijk wel van een wat minder goede kwamliteit dan de DVD, maar het concert is misschien nog wel beter. Wat een geweldige band zeg! Nogmaals bedankt!

Is eigenlijk wel lachuh.. dat jij bijna een maand later, weer de eerste bent die weer wat post hier....

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com