|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Te gek! Ik ben wel benieuwd wat je van die bootleg video vindt in vergelijking met de dvd! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Deze is al vrij oud, ik heb em zelf of VCD. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: hoe oud is 'vrij oud'? Ik heb er lang gedaan om em op de server te krijgen idd of heb jij em via een ander kanalen? Indien het laatste ben ik natuurlijk benieuwd of er meer te krijgen is...ik heb in ieder geval veel ruilmateriaal The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ach, het concert werd bijna 10 jaar geleden gegeven, dus dat is wel vrij lang geleden natuurlijk. Ik heb gelukkig eindelijk iemand gevonden die het voor mij op cd wil zetten, dus deze week krijg ik het te zien. Geweldig dat je het op de server hebt gezet, bedankt! |
|
das een hele goeie dvde |
|
quote: Graag gedaan! Ik hoop er ook meteen meerdere mensen een plezier mee te doen want het viel me op dat veel te veel liefhebbers Death hebben gemist! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Klopt, ik baal er ook behoorlijk van dat ik ze nooit live heb kunnen zien, een van de nadelen van het te laat geboren worden en het te laat leren kennen van een band. Gelukkig kan ik het op deze manier ook nog een beetje meemaken, en ik denk wel dat je er meerdere mensen een plezier mee doet, al laten deze mensen nog niet erg veel van zich horen. |
|
quote: Idd, vooral als ie die solo van Andy LaRocque doet van "Trapped in a corner" aaaiiiii das nie best (zonder Harmonizer) haha Dennis en ik deden die solo afgelopen woensdag in De Bosuil, in de airguitar style, heb je 't nog gezien??? [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 23-03-2003 17:17] |
|
Vanmorgen heb ik het concert op cd gekregen, vannavond of morgen laat ik weten wat ik ervan vind. |
|
Het is inmiddels een maandje later, dus ik zal toch maar eens zeggen wat ik ervan vond. Het is echt een hele brute video! Het beeld en geluid is natuurlijk wel van een wat minder goede kwamliteit dan de DVD, maar het concert is misschien nog wel beter. Wat een geweldige band zeg! Nogmaals bedankt! |
|
quote: Is eigenlijk wel lachuh.. dat jij bijna een maand later, weer de eerste bent die weer wat post hier.... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |