|
Auteur: |
|
|
ik luister alleen af en toe die gratis sampletjes one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Betalen voor mp3's nee dank je. Ik gebruik gewoon SoulSeek en Direct Connect en als ik het daar niet kan vinden (wat me sterk lijkt) ga ik naar de winkel en luister ik de CD daar, als t wat is koop ik m, wat ik ook zou doen als de mp3's goed klinken |
|
Dus als jij een 'ínval' zou krijgen dat zijn deze mp3 niet illegaal |
|
quote:Dit klopt.. diensten als Emusic (en het snel groeiende iTunes) hebben contracten met platenlabels. Ze zijn gewoon een online winkel wat dat betreft, alleen sturen ze geen fysieke CD op maar krijg je de waar in de vorm van een mp3 bestand. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik kan alles vinden met Direct Connect en Emule. Als het album echt supergaaf is dan koop ik hem toch wel. some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
Ik gebruik het juist voor de albums die ik wel leuk vind maar net niet leuk genoeg om er 20 euro voor neer te tellen. En ze hebben veel unieke releases in de blues/jazz genres die anders zeer moeilijk aan te komen zijn. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ze zijn vorige maand door een of andere toko overgenomen Nu heb je geen un'ltd downloads meer, hun prijzen liggen in de buurt van iTunes. Ik heb mijn lidmaatschap dus ook opgezged. Waar haal ik nu al die heerlijke experitmentele electronica en 'outsider music' vandaan? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: en hoe weet de desbetreffende invaldienst (SWAT ) dat die mp3'tjes legaal zijn? This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
quote: Credit Card afschriften van de desbetreffende diensten. Zij mogen het zelf gaan uitpluizen zij hebben namelijk 'burden of proof' . KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Niet uit principiele gronden, maar ik wil alleen originele persingen hebben, dat vind ik gewoon mooi...maar als het ALLEEN om de muziek gaat is er niets mis met downloaden.. Ik snap alle commotie niet..een echte CD of LP is toch niet te vervangen en als een arme student er nu lol aan heeft...so what! Hji koopt de CD zowiezo niet omdat ie geen geld heeft, vroeger zaten we toch ook allemaal stiekum van de radio en van de bibliotheek to kopieren! |
Index / Muziek algemeen |