|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Yep. Blijkbaar was het christendom bijna weggevaagd ten tijde van de Romeinen behalve voor 1 halve gare van een romein die dacht dat de explosie een sein van god was FUCK!!! The horrible timing....iets later of eerder en misschien was het christelijk leugen nooit geweest. Bron: Space impact 'saved Christianity' |
|
tsjaah..... christendom of niet! dat soort onzin bestaat toch wel....alleen noemen we het anders [Dit bericht is gewijzigd door ryn op 24-06-2003 3:51] the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
l the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote: Tja, die meteoriet kwam natuurlijk uit de 'hemel' vallen. En waar blijf je dan, bij Jupiter! Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
[quote]Op 24 juni 2003 8:37 schreef grindcore het volgende: Och, ik zou niet gaan juichen als er helemaal geen christendom geweest zou zijn. Want dan zou er geen metal zijn Onzin lijkt mij, zonder het Christendom zou er natuurlijk wel metal zijn, alleen de haat zou zich ergens anders op storten. Er zijn legio van metalbands op te noemen die het Christendom niet als belangrijkste tekstuele thema hebben en die ook donkere rauwe metal spelen. De donkerheid is iets wat op zich kan staan na mijn mening, niet puur ontstaan jegens haat tegen het Christendom. an evil incarnation of DEATH! |
|
geloof er niets van, er zijn altijd wel genoeg zielige mensjes te vinden die een religie willen, meteoriet of niet |
|
quote: Religie is net als 'The Force' uit StarWars: het werkt alleen op de 'weakminded'. En aangezien de massa dom is.... Zal ik een paar astroïden bestellen? Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
[quote]Op 24 juni 2003 8:37 schreef grindcore het volgende: Och, ik zou niet gaan juichen als er helemaal geen christendom geweest zou zijn. Want dan zou er geen metal zijn quote] Geen metal? Je kan me de bout hachelen! |
|
Die klote moeder natuur ook !!!! Wiegen Meister ! |
|
Nou anders was iedereen jood moslim of iets dergelijks dus het maakt helemaal niks uit. Dus wat heb je liever.... |
|
quote: Toch 1 zinloze geloof minder, dat is altijd nog beter dan 1 meer ! [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 24-06-2003 11:10] Wiegen Meister ! |
|
Ach geloof is een soort hersen tumoor.. je gaat dingen zien die er niet zijn.. complete onzin dus! |
|
wees blij dat er christenen zijn, hebben wij iemand om te pesten en we lopen niet allemaal gesluierd met bommen rond Furious black death metal http://www.sammath.nl |
|
Ik kots altijd op die christen programma's op tv ''Oohhhww wij gaan nu bidden aaaawww '' |
|
quote: Je spreekt jezelf hier behoorlijk tegen, eerst zeg je dat er zonder het christendom geen metal had bestaan omdat er dan niets was om je tegen af te zetten, en daarna zeg je dat als het christendom niet had bestaan er wel iets anders soortgelijks was geweest, dan had metal zich hier wel tegen afgezet... dus deze hele post is onzin omdat hij zichzelf opheft. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Wat maakt het uit hoe het Christendom groot is geworden, het nou waar is of niet. Sommige mensen geloven erin, en daar hebben wij niks over te zeggen. Helaas, maar niks aan te doen. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: In een groot deel van de metal gaat het ook niet over haat, dus staat volledig los van christendom of haat. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Als er geen christendom was, zou er toch metal onstaan Want metal is door rock ontstaan ofzo iets. |
|
quote: Hoelang heb je hiervoor op school gezeten? |
|
Wat is er nou in HEMELSnaam verkeerd met het christendom? Als het dat niet geweest was zaten we gewoonweg met een andere godsdienst. Religie hoort bij de mens. mvg wk10 |
|
quote: wat een super cute antwoord |
|
quote:dat het hypocriete kinderverkrachters zijn bijvoorbeeld |
|
quote: Leg even uit.. |
|
quote: PROEST |
|
quote: slik nog een pilletje, zeveraar Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |