|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
gelukkig niet |
|
Ik heb wel 2 videos van onze eigen optredens. Vooral de laatste is denk leuk om te bekijken omdat we allemaal totally wasted waren. Op het einde van het optreden gooit onze bassist z'n bas naar de zanger en springt het podium af alwaar hij op de grond gaat liggen. Is wel funny hehe. de video's zijn op digitale camera opgenomen maar ik moet ze nog steeds een keer monteren enzo (geen tijd) some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
Héhé, enkele weken terug de dvd van Ancient Rites gekocht, ik was vorig jaar bij de opname, qua "video van mezelf" kan dat tellen Kon ik weten dat ze zo vaak het publiek in het midden vooran gingen filmen. Best grappig.... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik ben op NOVA geweest. Er was een reportage over Waking The Dead festival I in Arnhem. Vanwege 4 mei had de christen unie problemen gemaakt. Tijdens SauroN was er een t.v. ploeg die opnames maakte van de band en het publiek (en van de 2 minuten stilte om 8 uur!) en ik stond vol in beeld te headbangen in mijn blote pens. (het was nogal warm) If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
zo. ik heb twee van de optredens met Enfeeble op tape staan. Eentje geloof ik op VidCD, magere kwaliteit, maarja. TOTAL KVLT natuurlijk. nog meer als Ildjarn. |
|
quote: Ik st er blijkbaar zoveel op dat er in zweden een fin naar me toe kwam: Excuseer, maar staat u toevallig op de dvd van Ancient Rites Voor de rest sta ik al fotograferend op de dvd van Within Temptation en al mijn haar uit mijn ogen wrijvend op een opname van Calibre die ze op TMF speelden.. Aah, en op de opname van de Eastpak Resistance Tour ook.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Had ik al vernomen ja, maar je staat er wel mooi op ----->lol zo van die momenten, ik zie mezelf op die dvd mijn spikes aanschroeven , shit zeg, de rustige momenten in beeld, dan krijg je dat soort toestanden. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik heb het zelf nog niet gezien.. 'k Wacht geduldig tot Erik terug is van Finland.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
ik ben alleen te zien op de DVD van Star One... Verder hebben we onze eigen optredens een paar keer gefilmd, wel leuk om naar te kijken... [Dit bericht is gewijzigd door Morning op 24-06-2003 12:58] |
|
Bukakke floodings III & IV starren Slechtheid! |
|
Ik heb een rolletje in de Hulk, als dat groene ventje ... was een leuke rol om te spelen en ik kon mijn geweldige spieren ff showen .. hehe some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
quote: ben jij zo'n klein jappannertje??? Oud Vuil. |
|
Qua video van mezelf...De DVD van AR mag bijna omgedoopt worden in "IceQueen";ZOOOO vaak kom ik in beeld http://www.sound-picture.com/dvdshop/ daar kan je "And the Horns called for war" zien... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
video van mezelf??? Nee, dank je. De spiegel is al confronterend genoeg. [edit] Even serieus: ik heb een video opname van een live-sessie met Fish (ex-Marillion) waar ik hem heb begeleid op vleugel. Dat was ZENUWEN!! Maar heel erg leuk. [\edit] [Dit bericht is gewijzigd door Mithrandir op 24-06-2003 14:40] Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: Zo erg??? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Oow ja, bijna mijn second of fame vergeten in de Oceans of Sadness clip.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Die moet ik dan nog eens aandachtig bekijken I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Even mededelen dat ik bij "and the horns..." na 12 sec. megafel in beeld kom... Eigenlijk...De volledige dvd...daar was ik na twee minuten al te zien... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Tja... the truth lies in the eye of the beholder. Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
Ik zie, ik zie.. Niks.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Poging 2: [/quote] Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: Ohw...Now I remember...En jij vindt dat zooooooooo erg??? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Waart gij da? Oooh, cool |
|
Een seconje, bijlange niet het hoofdpersonage zene.. Ik sta haar heel vuil te bekijken.. lol Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Tijs nog gehoort/gelezen/gezien? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |