|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Wie kent deze super usbm band, lekkere rauwe prima aan te horen kwaede muziek voor het boze hart (en vooral een oororgasme voor de beherit aanhangers. Ze hebben 1 cd uitgebracht "storm of the black millenium" (typo komt door de band) 1 - Prelude of Portenousness 2 - Cryptic Winds 3 - Tempest 4 - The ashes of nightfall 5 - Satanachia 6 - Atomic winter landscape 7 - Storm of the black millennium 8 - Dark Paradise 9 - Blood fall from the heavens MPIII: http://www.merciless-records.de/cryptic.mp3 edit: de spelfout in de cd titel komt van de band zelf. [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 03-10-2009 11:01] |
|
hmm niet echt je van het... productie is echt klote! |
|
Jammer van de erg kleine clip. Ik zal het vandaag eens downloaden Hoort deze topic trouwens niet gewoon bij "Heavy Metal"? |
|
ja. maar sfeer is wat anders dan een kutproductie. |
|
quote: Daar denken hun dan weer anders over. Best jammer eigenlijk, de meeste 'metal related' topics gaan over BM. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Euhm kut-productie? Dit is echt grote klasse vergeleken met vele ruisbandjes... Mp3tje klinkt ook wel tof moet ik zeggen... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Hoezo? Black Metal heerscht |
|
Wat denk je ervan deze onder 'heavy metal' te plaatsen? Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: een glasheldere, digitale productie kan nog steeds een kut-productie zijn. Terwijl 'vele ruisbandjes' een veel betere productie hebben voor hun muziek. |
|
Deze band heerscht zo erg dat ie geen goede productie nodig heeft Als je het niet goed vind houd dan je snars. |
|
Die sample heerscht de pan uit! Thanx Robin, weer een CD op m'n wishlist |
|
quote: Omdat de meeste metalheads stiekem toch ook trendvolgers zijn en BM nu eenmaal de laatste jaren trendy is.... Ik heb uiteraard geen BM ceedees En ben ook nog nooit naar een BM concert geweest KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: En wie ben jij om BM een trend te declareren meneer-BM-Top100allertijden ? Ik ben eerder geneigd te zeggen dat Death Metal (de zgn. 3de wave) zich in een hoekje heeft getekend en er verder qua extreme metal muziek elders weinig originaliteit te bespeuren valt. Ik ben nl. pas laat in de BM gerold na jarenlang aandringen door mijn broertje om "dat-krijs-en-muggen-gitaar-herrie" (zoals ik dat noemde) een luisterbeurt te geven. Ik bedoel, neem een band als Krisiun of Hate Eternal...hoeveel sneller wil je nou een double bass slag of blastbeat of solo afwerken??? Daar zit IMO weinig nieuws in behalve dat de productie klinkt alsof alles in The Matrix opgenomen is. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 24-06-2003 20:31] |
|
Ik merk gewoon dat de BM sinds enkele jaren alsmaar meer aan populariteit inwint. Er komen steeds meer nieuwe bandjes uit en er komen steeds meer luisteraars bij. En zoals elke 'volwassen' genre binnen de metal kent de BM ook een handjevol bands die er van kunnen leven. Het is inderdaad niet trendy in de zin van Top40 maar evenwel is het nu een 'populaire' genre binnen de metal. Daarom is het niet verwonderlijk dat er veel BM topics zijn. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Blackmetal is gewoon veel beter dan de andere soorten metal haahaha |
|
quote: No shit? Steeds meer bandjes ?! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: black metal vind ik ook een van de betere soorten metal en dit klinkt best goed ook when the blood will come down from heaven like rain,you all christian sluts will be born with pain |
|
quote: Je bent "lekker puh" vergeten. |
|
quote: Het lijkt me duidelijk dat ik bedoelde dat er nu meer black metal bandjes gevormd worden dan dat 3, 5 of 10 jaar geleden het geval was. Back On Topiq Ik vind dit eigenlijk best aardig klinken. Heb het op mijn 2BUY list toegevoegd. Toch wel altijd prettig om wat meer niet Europese BM te kunnen horen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Trek het je niet aan, 'tis maar typisch Claw tenslotte |
|
quote: nee. Het is een topic over Cryptic Winds, en daarin relativeren wij onze bevindingen. |
|
hmmmz, klinkt idd errug lekker, zeg! eens even in de gaten houden. Oud Vuil. |
|
lijkt wel of die gast 10 meter van de mic afstaat, verder ruist en stoort het. Kut productie. Maarja dat is dan weer "true" Nummer opzich ook niet veel bijzonders "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Neeneenee vriendelijke vriend dat ziet u verkeerd!! Houd gewoon je bek dicht, of ga de held op het dimmu borgir forum uithangen. Het heeft niks maar dan ook niks met true of niet true te maken. |
|
quote: nee, het heeft ermee te maken dat de productie klote is :D En dat true moet je met een zien, stupid "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |