|
Auteur: |
|
|
Hmm klinkt interessant. De naam Saga komt me wel bekend voor is dat ook niet zo'n powerband? Is er ergens wat van jouw Saga te downloaden? |
|
kben ook wel geinteresseerd I Find That I Am Not There... |
|
op de welbekende kaas zaad site is zeer veel te vinden! Dit is zeker zeer zeer zeer zeer mooi!!! [Dit bericht is gewijzigd door rvanderholst op 24-06-2003 14:00] I Find That I Am Not There... |
|
Er staan geloof ik ook een paar mp3tjes op de officiele site: http://www.midgaard.org/tribute/ |
|
quote:Ik kan alleen een niet werkende link naar een preview vinden ... |
|
Ik zie het ja, direct connect is ook genoeg te vinden Hub: volkermord.dyndns.dk:410 |
|
Ah Saga! Dat is echt heel goed. Er valt ook best wel veel van te downloaden op Kazaa,moet je wel bij zoeken "Skrewdriver" opgeven. De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
Saga, lekker wief... goeie muziek.... Die andere band van haar "Symphony of Sorrow" is ook zeer de moeite waard. Zoek dat maar eens op. Lekkere muziekanten ook in Saga, alles waar Jocke Karlson van Pluton Svea op meespeelt is altijd GOED! |
|
What's a saga? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Zelden zulke bagger gehoord. Wat doet zo'n topic in een METAL forum? Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
He? Was Saga niet zo een oude symphonische band???? Krijgen we straks ook nog een "Led zeppelin"ofzo??? |
|
Hmm heb nu het nummer European Dream gedownload, zitten wel elec. gitaren en bass in .. en slechte zang .. |
|
There is a road and it leads to Valhallaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Hmm ja Saga is wel een van me favoriete bands De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
sage heersht zeker, hear the patriots call!! |
|
quote: Ja man!! Mind over Matter enzo.. coole ouwe shit. Da's Saga. Hehe nog een Led Zeppelin.. nou laat ze het lef eens hebben |
Index / Heavy Metal |