|
Auteur: |
|
|
op iedere camping lopen een paar verantwoordelijken rond; maar je zal denk ik al erg pech moeten hebben om er een te treffen waar ze moeilijk doen over uw vuurtje. Weed kijkt me helemaal geen probleem Ze zijn ginder wel erg streng op wat je meeneemt naar de festivalweide: in principe mag enkel drankkarton oh ja, ook opletten met zakmessen en dergelijke. Ik stak het mijne meestal in m'n schoen, maar da's toch ook een vrij pijnlijke bedoening ... In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Op Waldrock mochten we geen gasflesjes meer meenemen (dus de gasflessen en fakkels maar over de sloot gegooid ) Tip: Alles in je slaapzak rollen / tent stoppen. |
|
quote: Gasflesjes? Ik wist niet dat er in Werchter een kamp stond. Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
Het is op Werchter NIET verboden om bier naar de Nieuwsblad-stand te brengen! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Sowieso bestaat de 'camping' op Werchter uit een stel weilandjes van boertjes uit de omgeving waar je je tent mag opzetten tegen een grote vergoeding. Problemen om spullen de camping op te krijgen zullen er dus niet zijn. |
|
Die kookstelletjes mogen wel mee dacht ik want ik heb er daar ooit eens eentje weten ontploffen niet ver van onze tent. Over wiet en hash doen ze niet moelijk nee. Loop er gewoon niet mee in het zicht bij de ingang. mvg wk10 |
|
Toen ik op Werchter was waren er complete BBQ's aanwezig, dus lijkt me absoluut geen probleem...je moet toch eten? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
Index / Concerten |