IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Ashen light Volgende pagina
IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 24-06-2003 14:48 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Deze Russische Black Metal band heb ik onlangs -dankzij Gunman- ontdekt.
De site is in hun moedertaal,maar best de moeite waard om eens bij de "sounds" afdeling je oor te luisteren te leggen. www.ashenlight.narod.ru

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

Sater
Usericon van Sater
Posted 24-06-2003 15:08 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Hoort dit niet in heavy metal?

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 24-06-2003 15:13 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Ik ken het "Pesn velesa" klint wel goed maar jammergenoeg is het een beetje een trend band. De laatste cd is een complete immortal ripoff en alle folk invloeden zijn ineens verdwenen.

soul_of_stone
Usericon van soul_of_stone
Posted 24-06-2003 21:12 by soul_of_stone Wijzig reactieProfiel van soul_of_stoneQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/sarin-heks

een russische band?
dan zal ik dat eens heel snel gaan chekken
want ik ken bijna geen muziek uit mijn moederland

when the blood will come down from heaven like rain,you all christian sluts will be born with pain

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 24-06-2003 23:05 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Toch heerscht het

soul_of_stone
Usericon van soul_of_stone
Posted 25-06-2003 12:38 by soul_of_stone Wijzig reactieProfiel van soul_of_stoneQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/sarin-heks

quote:
Op 24 juni 2003 23:05 schreef wladimir het volgende:
Toch heerscht het

jammer dat de geluidskwaliteit zo slecht is.,
geluidskwaliteit is niet slecht dacht ik gistre wel maar net opnieuw gehoord

[Dit bericht is gewijzigd door soul_of_stone op 25-06-2003 12:48]

when the blood will come down from heaven like rain,you all christian sluts will be born with pain

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 26-06-2003 16:59 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2003 21:12 schreef soul_of_stone het volgende:
een russische band?
dan zal ik dat eens heel snel gaan chekken
want ik ken bijna geen muziek uit mijn moederland

Anthrapolatry (of hoe je 't ook schrijft...)is ook russisch...

[Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 26-06-2003 17:00]

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 26-06-2003 17:08 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Forest
Temnozor
Branikald
Nitberg
Butterfly Temple
Nokturnal Mortum
etc etc

Best veel goed spul in rusland.

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 26-06-2003 17:10 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2003 17:08 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
Forest
Temnozor
Branikald
Nitberg
Butterfly Temple
Nokturnal Mortum
etc etc

naar het schijnt kan je daar heeeeeeeeeeel goedkoop cd's kopen.Een vriendin van me heeft daar een LTD van HIM gekocht aan...E2,5!!!

oak
Usericon van oak
Posted 24-07-2003 19:49 by oak Wijzig reactieProfiel van oakQuote dit bericht

him?

Maar ashen light is wel ok maar er is beter

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 24-07-2003 19:53 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2003 17:10 schreef IceQueen het volgende:
naar het schijnt kan je daar heeeeeeeeeeel goedkoop cd's kopen.Een vriendin van me heeft daar een LTD van HIM gekocht aan...E2,5!!!

Van zo'n topband als HIM? HAHAHAHA, wrsch. op de markt ergens in een donker hoekje van de Rode Plein?
Zeker hartstikke legit.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 24-07-2003 19:54 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2003 17:08 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
Nokturnal Mortum
(...)

Nietes, Nokturnal Mortum komt niet uit Rusland...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

oak
Usericon van oak
Posted 24-07-2003 19:54 by oak Wijzig reactieProfiel van oakQuote dit bericht

him bah :s

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 24-07-2003 19:59 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2003 19:54 schreef oak het volgende:
him bah :s

Misschien niet zo "bah" als je zo vaak gepijpt wordt als die gast
(overigens vind ik het ook maar rockballads met Entombed-gitaren)

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 24-07-2003 21:01 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Beetje Ontopic:

Dat "Stary Bilini" album (dat is het toch volgens wat er op de site van Zenial staat) heb ik thuis dus en da's verdomme wel aparte blackmetal, ik moest er wel enkele keren over doen om niet te hard te lachen met dat fluitende vogeltje op de eerste track.

Al bij al zelfs op de "hardere" tracks (vraag me a.u.b. geen titels) een album met een vreemde rustgevende sfeer, een welgekomen afwisseling.

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Black Raven
Usericon van Black Raven
Posted 25-07-2003 6:43 by Black Raven Wijzig reactieProfiel van Black RavenQuote dit bericht

is een erg vette band heb er alles van eerste inderdaad folk invloeden later helaas niet meer idd inderdaad immortal ripoff is die laatste cd

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 29-07-2003 23:11 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Dat oudere album heeft idd veel sfeer.
En toch nog genoeg rauwheid zoals bij Skyforger.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 29-07-2003 23:13 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 29 juli 2003 23:11 schreef wladimir het volgende:
Dat oudere album heeft idd veel sfeer.
En toch nog genoeg rauwheid zoals bij Skyforger.

Even over Skyforger:
Hoe zijn de eerste albums t.o.v. Latvian Riflemen?

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 29-07-2003 23:18 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Ik geef wel antwoord in het skyforger topic!

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 28-09-2003 17:42 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

ik heb hier anders een ashen light cd die 12 keer dikkuh poep is en net zo hard naar (black) metal ruikt als de laatste plaat van K3

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 29-09-2003 14:18 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2003 17:42 schreef impaled succubus het volgende:
ik heb hier anders een ashen light cd die 12 keer dikkuh poep is en net zo hard naar (black) metal ruikt als de laatste plaat van *weggebliept wegens te schokkend*

Hlidskjalf van Burzum is toch ook geen metal meer te noemen?

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 29-09-2003 14:20 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 29 september 2003 14:18 schreef IceQueen het volgende:
Hlidskjalf van Burzum is toch ook geen metal meer te noemen?
ja maar dat is nog muziek dit zijn bosgeluidjes.
nou zeg ik in het hate forest topic dat ik dayt niet storend vind maar wel als er echt niets anders te beluisteren is op een plaat

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 29-09-2003 14:23 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 29 september 2003 14:20 schreef impaled succubus het volgende:
ja maar dat is nog muziek dit zijn bosgeluidjes.
nou zeg ik in het hate forest topic dat ik dayt niet storend vind maar wel als er echt niets anders te beluisteren is op een plaat

Misschien een leuk idee om s avonds mee in slaap te vallen?

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-01-2004 17:39 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2003 19:53 schreef MBMarduk het volgende:
Van zo'n topband als HIM? HAHAHAHA, wrsch. op de markt ergens in een donker hoekje van de Rode Plein?
Zeker hartstikke legit.

Kijk maar op de officieele prijzenlijst van IROND (een legit Rus. label) Dat zijn daar de normale prijzen. Daarom zie je veel eBay traders spotgoedkoop russische persingen aanbieden.....

Ik krijg binnenkort Stare Biliny binnen van kwelgeest die hij blijkbaar op K3 vond lijken.

Ik vind het een lekkere plaat.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 19-01-2004 18:03 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2003 17:42 schreef impaled succubus het volgende:
ik heb hier anders een ashen light cd die 12 keer dikkuh poep is en net zo hard naar (black) metal ruikt als de laatste plaat van K3
hehehe

K3 über alles, homo!

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 19-01-2004 19:17 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2004 17:39 schreef Chelman het volgende:
Kijk maar op de officieele prijzenlijst van IROND (een legit Rus. label) Dat zijn daar de normale prijzen. Daarom zie je veel eBay traders spotgoedkoop russische persingen aanbieden.....

Ik krijg binnenkort Stare Biliny binnen van kwelgeest die hij blijkbaar op K3 vond lijken.

Ik vind het een lekkere plaat.

idd IROND, persen ook onder licentie van Nuclear Blast enzo: ik wist meteen waarom ik verleden week enkele Sinner en Therion cd's aan €10 kon kopen (nieuw), niks op aan te merken, zelfde kwaliteit.

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com