|
Auteur: |
|
|
Zelfs ik ken de band niet. Ik ken wel een Cyclone temple die één redelijke speed metal LP heeft uitgebracht. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
quote:] heb toch echt Cryonic Temple als filename, van meerdere lui gedownload... snap er geen kloot meer van MODS!!!!!!! GOOI MAAR DICHT!!! Bruce Banner |
|
Deleten die handel, of zoals dat tegenwoordig mooi genoemd wordt: Ont-Kriegen die handel Bruce Banner |
|
Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: het is bijna te simpel Cheers! Bruce Banner |
|
Gisteren dus de nieuwe CD "Blood, guts and glory" gekocht. Heerlijke heavy metal, vol cliche's, maar dat boeit mij geen ene ruk "Swords and diamooooooooonds" Bruce Banner |
|
Zie mijn review hier http://www.vampire-magazine.com/reviews.asp?id=2322 Het is allemaal uitstekend, maar zo cheesy as cheesy can be... Dualistische mening dus... Binnen het genre zullen ze groot kunnen worden, erbuiten absoluut niet! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
het is inderdaad behoorlijk "Cheesy", maar zolang dat niet gaat vervelen is het heerlijk om naar te luisteren Bruce Banner |
|
Aaah, het nieuwe album heb ik nog niet, maar ik heb er wel goede dingen over gehoord, ik heb wel hun debuut album (Chapter One), ook cool (ook al moet ik toegeven dat ik hem niet heel vaak luister ) For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote:Ik heb 'm vandeweek in de brievenbus mogen vinden, heb 'm alleen nog niet geluisterd I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
|
|
Net even een deel van de review op Vampire Magazine gelezen, en ik vond het wel interessant dat je het gebrek aan een ballad aansloeg, omdat ik eerder vandaag het interview met de heren op Lords Of Metal had gelezen: http://www.lordsofmetal.nl/showinterview.php?id=410&lang=nl Waar ook over het niet voorkomen van de ballad uitgeweid wordt (op zich wel een leuk interview trouwens) For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Allereerst bedankt voor het lezen van Vampire Pil, maar inderdaad, ik vind dat ze het snappen... Bij veel power metal bands komt de ballad zo over van "er hoort er nu eenmaal één op"; dat is zo makkelijk en veilig, maar ja, als de rest van de teksten in het straatje 'hail & kill' zijn en opeens een over zijn lieve vriendinnetjes (of vriendje voor diegene die vindt dat power metal gay is, haha) staat dat echt als een vlag op de modderschuit. En verder blijf ik van mening dat de CD technisch erg goed is, maar zo cheesy als een huwelijk tussen Beemster en Goudse kaas... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Er is weer een nieuw CT album in aantocht, sprak Freewheeler (Esa T. Ahonen, gitarist) op het DragonForce forum: quote: Klinkt op zich wel goed, maar toch betrap ik mezelf er elke keer weer op dat ik bijna nooit naar hun platen lusiter, ook al neem ik me elke keer voor dat wel te doen. Misschien deze keer... For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Een heeeel oud topic... Maar Cryonic Temple heeft sindskort een nieuw album uit! genaamd: In Thy Power. Het is een ontzettend goede cd geworden, met briljante Heavy/Power/Speed Metal. rauwe zang, scheurende gitaren en lekker snelle drums! Het album ligt een in het verlengde van 'Blood, Guts and Glory'. Maar dat is absoluut geen minpunt, want dat was ook een geweldige cd. Kortom: Het is een echte aanrader voor de PowerMetal fans! Een aanrader om te luisteren: 'The Eternal Flames of Metal' ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
Index / Heavy Metal |