|
Auteur: |
|
|
Ik ben vrij toevallig op deze band uit Estland gestuit (ik wist eerlijk gezegd niet dat ze daar ook metalbands hadden). Er is dit jaar een MCD van hen uitgekomen, waar 3 nummers op staan. Als ik het zo luister, zou ik het als een beetje doomy-achtige melodieuze black metal omschrijven. Ik hoor namelijk een beetje gelijkenis met een band als Forest Stream. (Die laatste MCD doel ik dan op, daarvoor speelden ze een stuk rauwere black metal.) Zijn er mensen die deze band al kennen en er meer over weten? Op hun website zijn een aantal MP3'tjes (full length; 128 kbps) te downloaden: http://www.metal.ee/tharaphita/ [Dit bericht is gewijzigd door altx op 24-06-2003 20:33] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Er zijn echt heeeeeeel veel bands uit die regio. Wel allemaal underground. |
|
als het als Forest Stream klinkt zal het wel goed zijn want das een toppertje!!! ik zal het eens uitchecken! I Find That I Am Not There... |
|
quote: Dat was in ieder geval de band die het eerst in me op kwam... (Maar dit gaat voornamelijk op voor die laatste MCD van hen.) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Index / Heavy Metal |