|
Auteur: |
|
|
Tja... Volendam.... hm.... het is geloof ik één grote familie: in het telboek van Volendam kom je twee of drie verschillende achternamen tegen. De ene helft stinkt naar vis, en de andere zit aan de coke. Zingen kenne ze ook nie!! Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
quote: 1 Grote inteeltzooi, vandaar dat er ook alleen kutmuziek uit dat dorp komt. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Veerman, Keizer en Smit ? You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: maar als de ene volendammer de andere affikt en die daarna nog eens dagvaardigt toont toch een inderdaad ongelooflijk hoog inteeltgehalte. |
|
gaat het hier over de welbekende PIET Veerman? I Find That I Am Not There... |
|
wa een sgoft Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste. |
|
Er staat toch beheurlijk duidelijk JAN veerman boven... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
hehheh, ff dacht ik dat heer krieg terug was met 1 van zijn befaamde topics. maarre, tis wel een triest figuur, zeg. Oud Vuil. |
|
Ik heb ook heel sterk de indruk dat hij zijn barpersoneel veel geld heeft toegestopt om ze maar voor de rechter te laten verklaren dat zij zelf geen sterretjes hebben uitgedeeld aan de bar.. Ik zie Veerman er echt voor aan om er maffiapraktijken op na te houden (manipulatie, omkoping, etc) om zo het gerechterlijke apparaat gunstig in zijn voordeel te doen laten uitspreken... |
|
quote: Nu is wat er in V'dam gebeurde nou niet bepaald prettig geweest. Feit blijft wel dat de brandveiligheid in de meeste cafes toendertijd veel te wensen overliet. Ik denk dat niemand die hele Veerman kwalijk kan nemen dat hij bewust zijn kroeg in de fik stak. Voor zijn nalatigheid wordt hij nu strafrechtelijk (terecht) vervolgd. Een civiele procedure lijkt me ook op zijn plaats. Deze moet echter binnen de gangbare perken van Nederlandse jurisprudentie blijven. Volgens de krant kwam de eis op ongeveer 1 miljoen per eiser. Dit lijkt me buitensporig. Frappant is dat de mensen die normaal over 'amerikaanse toestanden' roepen m.b.t. civiele rechtszaken nu opeens stil zijn. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: De beruchte Volendamse maffia... Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: zeg es meneer |
Index / Nieuws, actualiteit en media |