|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zwartketterij? Zijn dat niet die Höllandse bitches? Mwohaha! (topic titel veranderen in 'campaign'aub) [Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 25-06-2003 13:45] Je kan me de bout hachelen! |
|
ben er Je moeder. |
|
Rij ff langs mij. |
|
ben er ook |
|
Arsch! Gaan jullie met de trein? |
|
quote:weet ik nog niet, ik mot nog ff met de heer nachtvorst overleggen hoe/wanneer/ en met wie hij gaat. |
|
camping fest? |
|
quote: Als jij vanaf Weert de trein zou nemen, hoe rijdt die dan? Vanaf Weert naar het zuiden toch niet? Gaat die dan niet omhoog via Eindhoven/Tilburg/Dordt/Belgie---> ??? |
|
nu nog uitvogelen waar het precies is hehe Je moeder. |
|
St. Niklaas ligt op de snelweg tussen Gent en Antwerpen |
|
Is het nou Suicide Camping of Suicide Campaign? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Suicide Camping wordt het pas als we collectief gifwijn drinken zodat we mee mogen reizen met Jezus in zIJN als comeet vermomde spaceship. *zet Deicide-Carnage In The Temple Of The Damned op * [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 25-06-2003 18:21] |
|
er was sprake dat Watain ging komen maar die hebben afgehaakt zo te zien..ik zal wel zien of ik tot in het stinkhol St-niklaas geraak. [Dit bericht is gewijzigd door Twone op 25-06-2003 18:54] |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Twone op 25-06-2003 18:54] |
|
quote: veel te duur om te boeken... Je moeder. |
|
Watain is met zo'n affiche niet nodig. Je kan me de bout hachelen! |
|
bwa trouwens hoe zit het met tswaert 'zine? [Dit bericht is gewijzigd door Twone op 26-06-2003 16:55] |
|
quote: Wees gerust. Tswaert steeckt terug. En zodra het steeckt zal ik het hier wel ergens vermelden. Je kan me de bout hachelen! |
|
Voor diegenen die het niet wisten (en dat zullen er wel veel zijn me dunkt) "Paragon Impure" is de nieuwe naam ipv "Worthless" |
|
ben er ook zeker sint niklaas is mijn studeerstad Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: Ah zo. Waarom dadde? Je kan me de bout hachelen! |
|
hmpz. |
|
quote: Dat verklaart natuurlijk alles I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: ah, scheelt waarschijnlijk weer een hoop verbaasde blikken op de flyers als er opeens een andere naam valt hehe Je moeder. |
|
niet dat Noctiz & co er een reet zullen om geven maar ik vind Worthless een veel betere bandnaam dan de nieuwe |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |