|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
het is saai en simpel |
|
Moeten er al;tijd 100 riffs in een nummer zitten om het interessant te maken? het zijn hele goede muzikanten anders, OK over Chris Barnes valt te strijden ik nou niet zo van grunt maar hij deed het erg goed! Ik vind het helemaal niet saai, ik hou juist niet van die superdrukke bands die live helemaal niet overkomen! waarom een heel optreden lang blastbeats da's pas saai! ik vind SFU hele effectieve en directe songs schrijven die gewoon de hele boel in beweging zetten en dat werd ook wel weer bewezen! Juist omdat ze anders zijn dan de zoveelste Morbid Angel ripp off vind ik ze boven het maaiveld uitsteken! |
|
SFU kan mij live vele malen meer boeien dan bijv. Nile (post anno 1999) |
|
LOl ik wilde het niet zeggen maar geldt voor mij zeker ook! Ik heb Nile Cryptopsy whatever allemal live gezien inclusief Morbid agnel etc. Maar live komt het slechts bij een optimaal geluid uit de verf maar vaak is het een grote baggerzooi! |
|
Geen idee wie er als support act fungeerde, SFU was in ieder geval gaaf! |
|
ik zat lekker op mn balkon te genieten van de rust terwijl sfu doordreunde paar honderd meter verder... soms is geldgebrek ideaal [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 30-06-2003 11:29] Je moeder. |
|
. Je moeder. |
|
op jouw balkon kan je zelfs de meeuwen horen vliegen boven terschelling, er gehorig daar We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
dat valt ook wel weer mee de flodders zijn al een week rustig... Je moeder. |
|
massale zelfmoord? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
hoop het pleur je msn eens aan leut0r Je moeder. |
|
quote: whahaha en daar houwe ze dan een dikke discussie over... "is hij het nou of....nee...jah, euh toch nie...weetje wat, we vragen het hem je verwacht het nie.... |
|
quote: |
|
quote:Wat? geen War is Coming?!!! Ben ik ff blij dat ik bij karnivoor op het balkon aanwezig was zeg! |
|
God, wat ben ik blij dat ik dat in Arnhem ga missen zeg! Wat een kankerband... Dit slaat nergens op. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |