|
Auteur: |
|
|
in de metro is het altijd lekker druk |
|
Zondag 29 juni, Baroeg / Rotterdam: Grind Over Rotterdam 7 Dead Infection Last Days Of Humanity Cliteater Cerbral Turbulency Bloedbef Zaal open 15.00, aanvang 15.30. |
|
Uiteraard zal ik er zijn!!! Dead Infection !!! en dat op kruipafstand! in een vette zaal met GROLSCH aaaaaaarrrrrrrrggggghhhhhhhhhhhhhhh ennuh miesje777, Raar dat je zo negatief doet omdat er werkelijk niemand is komen opdagen toen je zelf moest spelen! ligt dat nu aan de metro? |
|
nee hoor, ik ben dit jaar drie keer in de Metro geweest. Bij Stormrider was het halfvol en bij Callenish Circle nog minder dan de helft. Dat zijn toch niet de minste bands. Bij Stormrider is het in het algemeen altijd afgeladen vol. En toen CC in Fenix speelde was het ook helemaal vol. Dus waar ligt het aan? Maar niks tegen de Metro hoor, het is wel een leuke zaal |
|
Mies is niet negatief maar klopt helaas wel wat hij zegt...... |
|
Ik weet ook wel dat er vaker wat minder volk is, ik kom er namelijk zeer regelmatig! De wat jongere metalheads waar we het toch voor doen en van moeten hebben gaan niet meer naar concerten geloof ik, zullen wel niet mogen van mamma en pappa of willen graag op de bank zitten/handje vasthouden. Als er een crusty/hardcore fest is bij ons (ook zeer gezellig voor metals) dan is de tent toch afgeladen vol. Dat dit een trent is tegenwoordig sukks koks in hell natuurlijk maar ja dat zie je bij elk jongerencentrum de laatset jaren. Er is maar 1 oplossing, morgen DEAD INFECTION in JC Metro te Panningen! O ja, had ik al gemeld dat we daar GROLSCH hebben? |
|
LOL helaas heb je wel gelijk en word zo het voortbestaan van veel jongerencentra bedreigd...... Maar goed |
|
Bij Stormrider half vol? Er waren bijna 250 man binnen toen, daar zou het gemiddelde jongerencentrum een moord voor doen geloof ik.(Er mogen maar 300 bezoekers binnen) En ligt het aan de Metro dat het niet druk is?? Ik denk het niet. Het ligt toch degelijk aan de mensen die NIET op komen dagen. Want zoals er al aangegeven word ligt het niet aan de programmering, die probeert toch elke keer weer een leuk programma samen te stellen. GEWOON ALLEMAAL KOMEN EN VERDER NIET ZEUREN! dan word het vanzelf gezellig. my reply crew --> sick of you! |
|
Het ligt ook niet aan de Metro...het is overal zo...helaas. De Metro is een leuke zaal, alleen wel heel erg groot als er niemand is. |
|
jip maaruh dead Infection was echt ontzettend goed zaterdag!!! en idd helaas alweer maar een halfvolle zaal! maar diegene die er waren hebben we een van 's werelds beste grind bands gezien!!! |
Index / Concerten |