IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Disgorge (usa) Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-06-2003 20:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Heb sinds kort dit bandje herontdekt (had het al tijden op mp3)

Heerlijk bruut hakwerk ...

Consume The Forsaken is een heerlijke brute plaat, wat nou melodie ..

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 25-06-2003 20:35 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

beukt als een gek deze band, nieuwe plaat vind ik persoonlijk wat minder dan cranial impalement

"This one is older than shit, heavier than time!"

No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 25-06-2003 20:35 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Hmmm, 't klinkt wel erg bekend.
Ik zal het wel is bij XnegativeX geluisterd hebben. Ik weet alleen niet meer wat ik er van vond. Mischien zo is even op internet neuzen.

The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 25-06-2003 20:46 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

disgorge (NL) is toch veel vetter!

"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 25-06-2003 20:46 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2003 20:46 schreef anonymous het volgende:
disgorge (NL) is toch veel vetter!

"This one is older than shit, heavier than time!"

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 25-06-2003 21:24 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

wat nou?

"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 25-06-2003 21:29 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

quote:
Op 25 juni 2003 20:35 schreef No Nonsense het volgende:
Hmmm, 't klinkt wel erg bekend.
Ik zal het wel is bij XnegativeX geluisterd hebben. Ik weet alleen niet meer wat ik er van vond. Mischien zo is even op internet neuzen.

Nee, je hebt de mexicaanse versie bij mij gehoord. Necrholocaust hete die cd. Vind ik persoonlijk de vetste van alle Disgorge-en.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 25-06-2003 21:30 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2003 21:29 schreef XnegativeX het volgende:
Nee, je hebt de mexicaanse versie bij mij gehoord. Necrholocaust hete die cd. Vind ik persoonlijk de vetste van alle Disgorge-en.

Een NL versie en een USA versie en MC versie, damn...zijn er nog meer?

The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.

grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 06-07-2003 10:08 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Er zijn 7 bands met die naam.
wat ik in iedergeval weet is dit: MEX, ZWE, NL, USA, CAN, een tweede USA, en JPN geloof ik.

zombie
Usericon van zombie
Posted 06-07-2003 15:16 by zombie Wijzig reactieProfiel van zombieQuote dit bericht

Er is ook nog een Disgorge uit Australie. Daar heb ik een split 7 inch van met Gore Beyond Necropsy. Dat maakt 8 in totaal.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-07-2003 15:21 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

ik ken de US Disgorge en dat vind ik behoorlijk aarschkickend.

heb zelf 'Cranial Impalement' en 'She lay gutted'

Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 07-07-2003 16:27 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

heerschende brute bende.... 'Consume The Forsaken' beukt

None of us are saints - Albert Fish

grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 04-11-2005 11:35 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Heeft iemand de nieuwste van hun Parabells of infinite torture?

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-11-2005 11:38 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

bah....weer zo'n typische 13 in een dozijn band...saaie riffs,nog saaier drumwerk, eentonige zang....nee, geef mij dan maar Defeated sanity...da's pas een brute hak band !!! Net een cd uit op het label van de drummer van gorerotted.

Fuck the world and fuck you

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 04-11-2005 11:39 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 25 juni 2003 21:29 schreef XnegativeX het volgende:

pluz wan

Suck my piss

re-MEM-bry-o
Usericon van re-MEM-bry-o
Posted 04-11-2005 13:14 by re-MEM-bry-o Wijzig reactieProfiel van re-MEM-bry-oQuote dit bericht

quote:
Op 4 november 2005 11:38 schreef mental het volgende:
bah....weer zo'n typische 13 in een dozijn band...saaie riffs,nog saaier drumwerk, eentonige zang....nee, geef mij dan maar Defeated sanity...da's pas een brute hak band !!! Net een cd uit op het label van de drummer van gorerotted.
ja precies OERSAAIE EENTONIGE ROTZOOI!!!verveelt na 2 tellen afwisseling 0,0 % hoe pleuren we zo snel mogelijk een plaat vol? zoals disgorge (usa) dus!!

Razor Jack
Usericon van Razor Jack
Posted 04-11-2005 13:16 by Razor Jack Wijzig reactieProfiel van Razor JackQuote dit bericht

Disgorge (usa) is niet bijster interessant nee...
Wat ik meer grappig vond te lezen was dat er echt iets van 8 bands zijn met deze naam, haha.

~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~

grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 07-11-2005 11:04 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

nam aan dat er 10 bands waren die met diezelfde naam rondliepen.

Razor Jack
Usericon van Razor Jack
Posted 07-11-2005 11:11 by Razor Jack Wijzig reactieProfiel van Razor JackQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2005 11:04 schreef grindcore het volgende:
nam aan dat er 10 bands waren die met diezelfde naam rondliepen.

Nog gekker zelfs.

~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~

grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 07-11-2005 11:19 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 7 november 2005 11:11 schreef Razor Jack het volgende:
Nog gekker zelfs.
en dat was nog anderhalf jaar geleden nog zo. Ik weet niet hoe het nu zit.

Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 07-11-2005 13:19 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

Mexigorge >>>>>>>>>>> Caligorge

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-11-2005 13:21 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

van www.metal-archives.com:

1. Disgorge (Aus)
2. Disgorge (Hol)
3. Disgorge (Mex) Also/formerly known as: Los Mejores
4. Disgorge (Nor)
5. Disgorge (Swe)
6. Disgorge (US) Also/formerly known as: The True Disgorge
7. Disgorged
8. Disgorged (Prt) Also/formerly known as: Heavewood
9. Disgorged Foetus
10. Eternal Suffering Also/formerly known as: Disgorge (MA)
11. Flesh Disgorged
12. Heavenwood Also/formerly known as: Disgorged
13. Implosive Disgorgence
14. Intestinal Disgorge Also/formerly known as: Death and Decay
15. Necrotic Disgorgement
16. Withered Earth Also/formerly known as: Disgorged

Je moeder.

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 07-11-2005 15:30 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

toch is de nieuwe parallels of infinite torture ONBEVOEGD vet..

geniale gitarist.
UBER vette drummert.

en ondanks de "lichtelijk" monotone zanger toch nog een plaat met een erg eigen iets overzich

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-05-2007 21:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

signature

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 03-01-2008 10:37 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

"We are regretful to say that after nearly a year and a half of battling cancer, our brother and bass player Ben Marlin has passed away just about the stroke of 5am this January 2nd, 2008. We are going to miss him so much and may he live on in all our hearts forever. Ben, thank you for all your years of friendship and brutality."

DISGORGE released its fourth album, "Paralells of Infinite Torture", in May 2005 via Crash Music Inc. The band had previously released two albums through the Unique Leader label (1999's "She Lay Gutted" and 2001's "Consume the Forsaken") and a collection of demos through Extremities Productions (1999's "Cranial Impalement").

As some of you know, Ed from Disgorge is a good friend of UV and Disgorge have always brought great death metal to the southern california scene. We already miss Ben terribly and send our deepest condolences to Ben's friends and family. We'll miss you brother.

For now any of you who may have known Ben or just love Disgorge's music. Please post a comment on our page paying your respects to Ben. Thanks so much.

-Craig/UV

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 03-01-2008 11:33 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Las het gister al ja, jammer

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com