|
Auteur: |
|
|
Wat is nou eigelijk de 1ste blackmetal band van nederland? [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 25-06-2003 21:58] |
|
I coulnd't care less |
|
Normaal ... BOEIE |
|
Necro Shizma? Countess? GODLESS NORTH buy it now. |
|
Helmet, de titel is nog steeds taalkundig onverantwoord Ik stel voor: 'Welke band was de eerste blackmetalband IN Nederland?' |
|
Funeral Winds? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Hmm ik denk een project van Orlok. Bestial Summoning is opgericht in 1991, Countess en Funeral Winds er pas na. [Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 25-06-2003 22:09] |
|
was dat niet venom "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
en occult? of hoe het eerst heette? ik weet het niet meer. Oud Vuil. |
|
Was toch ook 1 of andere vage Nederlandse band die alleen maar een woord zat te screamen of zo? Ik heb er eens een vaag verhaaltje over gelezen. |
|
Apator? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: of zaag of mutilated bones of... Oud Vuil. |
|
whahah Apator, wie weet ahaha |
|
quote: met zn blote snikkel-optredens en met twee snaren op zn gitaar I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Die heb ik een keer in de Simplon bovenbar gezien. Daar gooiden ze toen met konijnenbloed (?) en hadden paint op. Volgens mij waren zij inderdaad een van de eersten. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Ik denk Zombie Attack uit eind jaren 80. Ze hebben geloof ik één rehearsal-demo opgenomen. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
APATOR HEERST!!!!!! zelf ben ik een groot fan van apator en heb er ook een aantal demo's en 7"rommel van.. zijn projecten zaag, apaat en onkunde heersen ook.. wel wat meer noisy... ja.. de eerste black metal band.. Misshcien Fallen temple? goed... de eerste lichting bm uit nl blijven deze toch wel mijn favorieten: Apator, exmortes, funeral winds, bestial summoning, countess Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
New CAPTAIN OF SINDUSTRY-demo Where Smiles Go To Die (10-2014) uploaded on YouTube. |
|
quote: https://www.youtube.com/watch?v=L-sL4sD1St4&list=UUDOw9NLPnbXspjHeKBoYhIw |
|
Wat heeft dat met de eerste Nederlandse black metalband te maken? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
is Spookhuis al genoemd? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik las tinDernetboy I found it surprisingly beautiful... in a brutal, horribly uncomfortable sort of way. |
|
quote: poep Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Zij zonder naam The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Bruut ja.. Iemand die 7" ruilen voor een LANZ / Parents of Oude Pekela testpersing? Die versie van Rob Muntz is ook geniaal! |
Index / Heavy Metal |