IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Poolse Death.... Vorige pagina | Volgende pagina
No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 03-07-2003 20:31 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Decapitated beukt de pannen van het zeg.
In het begin was ook nogal onder de indruk van het double bass werk in sommige nummers hoewel ik die klank erg vaag vind, het ligt er ook vrij dik boven op vind ik zelf maar het blijft prachtig.

Iemand die nummers van Sceptic al geluisterd?
Bij Sceptic vind ik die bas-loopjes in sommige stukken echt meesterlijk verder vind ik dat er soms iets teveel verschil zit in het grunt geluid in de nummers, het ene nummer komt de grunt uit de tenen en het andere nummer lijkt het toch weer meer op screamen zodat het soms net lijkt alsof je naar een andere band luisterd.

[Dit bericht is gewijzigd door No Nonsense op 03-07-2003 20:31]

The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.

windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 03-07-2003 20:32 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Ik ken het antwoord,, ik ken het antwoord!!!

...

Vader!

mvg wk10

No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 03-07-2003 20:47 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

U gaat door naar ronde 2

The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-08-2003 14:44 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Iemand Scream Of The Mourning Star van Lost Soul al gehoord? Een vette aanrader IMNSFHO.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Vork
Usericon van Vork
Posted 12-08-2003 15:11 by Vork Wijzig reactieProfiel van VorkQuote dit bericht

Vader en Decapitated heersen
maar kzie hier nog wel wat onbekende tussen staan, heb weer wat te doen

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 12-08-2003 16:10 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Hell-Born, vette Death-thrash, van de ex-drummer van Behemoth, Baal Ravenlock. Dit is echt zwaar de moeite , hun "Hellblast" had ik al even en op Wacken "The call of Megiddo" aangeschaft, t is niet supertechninsch en ook niet voortdurend beuken maar het gaat onstopbaar vooruit

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 12-08-2003 22:21 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Weet iemand toevallig of die (ex?)bassist van Behemoth nu vast bij Vader zit of doet die alleen een serie live optredens?

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 12-08-2003 22:54 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2003 22:21 schreef Valorian het volgende:
Weet iemand toevallig of die (ex?)bassist van Behemoth nu vast bij Vader zit of doet die alleen een serie live optredens?

Volgens mij speelt Novy nu vast bij Vader.
Maar ik weet dat niet 100% zeker.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 13-08-2003 9:52 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Hmm ik ben nu de band "Tower" aan het luisteren. Ook uit Polen, ook death, ook lekker

Zenial

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-08-2003 11:47 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2003 9:52 schreef Zenial het volgende:
Hmm ik ben nu de band "Tower" aan het luisteren. Ook uit Polen, ook death, ook lekker

Die ken ik niet....

Heb je wat meer info?

obscenum
Usericon van obscenum
Posted 13-08-2003 11:58 by obscenum Wijzig reactieProfiel van obscenumQuote dit berichthttp://www.myspace.com/fracturedinsanity

my favo's

Vader
Behemoth
Devilyn
Thy Disease
Decapitated
Dies Irae

Vork
Usericon van Vork
Posted 13-08-2003 14:09 by Vork Wijzig reactieProfiel van VorkQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2003 16:10 schreef Gunman het volgende:
Hell-Born, vette Death-thrash, van de ex-drummer van Behemoth, Baal Ravenlock. Dit is echt zwaar de moeite , hun "Hellblast" had ik al even en op Wacken "The call of Megiddo" aangeschaft, t is niet supertechninsch en ook niet voortdurend beuken maar het gaat onstopbaar vooruit

hehe de omschrijving spreekt me aan
ff op zoek dan

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-12-2004 15:36 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Niks mis met landen-metal-topics!

KUT
Usericon van KUT
Posted 10-12-2004 15:54 by KUT Wijzig reactieProfiel van KUTQuote dit bericht

non opus dei... errug lekker ook wel

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 10-12-2004 16:06 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Behemoth
Vader
en Throneaeon klonk ook wel lekker, al hebben die geloof ik hun naam veranderd in Godhate... beetje jammer.

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 10-12-2004 16:42 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

Throneaeon (nu Godhate) is een Zweedse band...

!!! THE SIGN IS ON !!!

rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 10-12-2004 16:45 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

dead infection was toch ook pools?

Heerlijk onsubtiele band

De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 10-12-2004 17:06 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

http://www.zwaremetalen.com/recensie/3275.html

Trauma is mijn Poolse ontdekking van het jaar! Voor de fans van Vader en Decapitated verplichte aanschaf!

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 11-12-2004 19:03 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2004 16:42 schreef Hoolie99 het volgende:
Throneaeon (nu Godhate) is een Zweedse band...

Mijn fout, ik kijk weer eens verkeerd in een cd boekje... Ik ben nooit zo geinteresseerd in waar men vandaan komt, alleen in wat voor muziek men maakt.

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 11-12-2004 19:28 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2004 17:06 schreef NecRobert het volgende:
http://www.zwaremetalen.com/recensie/3275.html

Trauma is mijn Poolse ontdekking van het jaar! Voor de fans van Vader en Decapitated verplichte aanschaf!

Die nieuwe klinkt zeeer goed ja, wat een productie!

"This one is older than shit, heavier than time!"

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-12-2004 20:07 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2003 14:44 schreef Chelman het volgende:
...IMNSFHO.

In My Not SO Fuckin Humble Opinion????

Decapitation is erg goed. De nieuwe Vader is Vader onwaardig.

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-12-2004 14:36 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Devilyn!!

Wel chaotisch hoor

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

spectre
Usericon van spectre
Posted 12-12-2004 15:07 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

en fatsoenlijke black uit dat land dan?

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-12-2005 12:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

HAZAEL !

ols skool death metal. Das beukend

signature

zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 20-12-2005 12:53 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 20 december 2005 12:41 schreef Hypnos het volgende:
HAZAEL !

ols skool death metal. Das beukend

Thanks for the tip.
Ik ben wel een Poolse deathfan.
Helemaal weg van de 2 Vader dvd's op dit moment

On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com