|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ken het antwoord,, ik ken het antwoord!!! ... Vader! mvg wk10 |
|
U gaat door naar ronde 2 The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Iemand Scream Of The Mourning Star van Lost Soul al gehoord? Een vette aanrader IMNSFHO. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Vader en Decapitated heersen maar kzie hier nog wel wat onbekende tussen staan, heb weer wat te doen |
|
Hell-Born, vette Death-thrash, van de ex-drummer van Behemoth, Baal Ravenlock. Dit is echt zwaar de moeite , hun "Hellblast" had ik al even en op Wacken "The call of Megiddo" aangeschaft, t is niet supertechninsch en ook niet voortdurend beuken maar het gaat onstopbaar vooruit I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Weet iemand toevallig of die (ex?)bassist van Behemoth nu vast bij Vader zit of doet die alleen een serie live optredens? |
|
quote: Volgens mij speelt Novy nu vast bij Vader. Maar ik weet dat niet 100% zeker. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hmm ik ben nu de band "Tower" aan het luisteren. Ook uit Polen, ook death, ook lekker Zenial |
|
quote: Die ken ik niet.... Heb je wat meer info? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
my favo's Vader Behemoth Devilyn Thy Disease Decapitated Dies Irae |
|
quote: hehe de omschrijving spreekt me aan ff op zoek dan |
|
Niks mis met landen-metal-topics! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
non opus dei... errug lekker ook wel |
|
Behemoth Vader en Throneaeon klonk ook wel lekker, al hebben die geloof ik hun naam veranderd in Godhate... beetje jammer. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Throneaeon (nu Godhate) is een Zweedse band... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
dead infection was toch ook pools? Heerlijk onsubtiele band |
|
http://www.zwaremetalen.com/recensie/3275.html Trauma is mijn Poolse ontdekking van het jaar! Voor de fans van Vader en Decapitated verplichte aanschaf! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Mijn fout, ik kijk weer eens verkeerd in een cd boekje... Ik ben nooit zo geinteresseerd in waar men vandaan komt, alleen in wat voor muziek men maakt. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
quote: Die nieuwe klinkt zeeer goed ja, wat een productie! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: In My Not SO Fuckin Humble Opinion???? Decapitation is erg goed. De nieuwe Vader is Vader onwaardig. |
|
Devilyn!! Wel chaotisch hoor She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
en fatsoenlijke black uit dat land dan? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
HAZAEL ! ols skool death metal. Das beukend signature |
|
quote: Thanks for the tip. Ik ben wel een Poolse deathfan. Helemaal weg van de 2 Vader dvd's op dit moment On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |