|
Auteur: |
|
|
De eerste Headhaunter cd is vorige week eindelijk opgenomen in de Prosound studio in Dordt. Je kunt op onze tijdelijke site http://headhaunter.songsfrom.us een mp3 van Final End downloaden. Hij is niet zo'n hoge bitrate, maar het is maar vast een voorproefje en dan is ie sneller te downloaden. Het is het onderste nummer, waar new! bij staat. Hopelijk vindt iemand er iets aan. |
|
Welk genre hebben we het over? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Great, 't is een .WMA. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
tis een tijdelijke site todat de nieuwe af is en ja hij is lelijk maar dat heeft iemand ook snel ff in 5 min in elkaar gepleurd. |
|
quote: ja sorry ik ben ook geen ster in computers, maar het betekent dus dat je m niet kunt openen ofzo? |
|
Juist. De rest van de niet-Windoos gebruikers ter wereld kunnen dat niet afspelen Dus: Macintosh, Linux, OS/2, Unix, BSD etc. GVD, dat woord toch, "openen" is typisch zo'n Windoosch werkwoord. |
|
quote: Hey, dat "great, het is een .WMA" was sarcasme! The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Maar al met al kan niemand hem dus horen... Great. |
|
Overigens, sorry als ik pissed-off overkom maar dit "toegang blokkeren voor niet-windowers" kom ik ZO FUCKING VAAK tegen dat je de frustratie toch wel gaat voelen zelfs als je de inhoud niet kan boeien. |
|
quote: Jawel hoor, d'r zijn er wel een aantal die dat kunnen. (volgens mij) The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Gemiddeld heeft Windoos 90% van alle PC's ter wereld in zijn greep. Reken maar dat de meesten het kunnen "openen" |
|
Ik kan het hier niet openen met Windoos. Ik weiger een Windows Media Player te nemen boven (de standaard) versie 6.4 aangezien die anderen van die RAM-slurpende grafversies zijn |
|
quote: en juist de mensen die ik hier tref kunnen dat niet |
|
Nou dan proberen we het toch opnieuw, lelijke temp. site, leuk nummer. |
|
quote: Maarre, nu hebben we hier nog steeds geen antwoord op gehad... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Het is metal, ik ben niet zo goed in genres. Luister 't maar |
|
nee...onder Debian is het ook niet afspeelbaar...klote windhoos-users! |
|
Wat het ook is, blijkbaar kan je nu een hele zooi mp3's afhalen van die link. |
Index / Heavy Metal |