|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ah, vandaar mijn verwarring... is er nog een bepaald thematisch verband tussen beide albums? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Geen idee Ja...moerassen Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
niemand enthousiast over de laatste? black waltz signature |
|
Hmm al die vergelijkingen met CoB. Ik vond 't toch meer oude In Flames (wat uit mijn mond een groot compliment is ). Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Zwaar vette band. Hun nieuwe album 'For A Revolution' pownt ass, maar toch blijf ik 'The Black Waltz' het beste vinden. Ik kijk enorm uit naar hun nieuwe album waarmee ze sinds (based on speculations) gisteren mee klaar zijn. Schijnt een trompet in te zitten. Ik ben benieuwd... |
|
Relatief onbekende en zeker erg onderschatte band. Kalmah's Black Waltz is echt een meesterwerk en staat als een huis. For The Revolution was anders, beetje terug naar het geluid van de beginjaren, toen ze prachtige eigenzinnige melodeath maakten. Ben zelf ook erg benieuwd naar de nieuw plaat. |
|
Nieuwste plaat heet naar alle waarschijnlijkheid 12 Gauge. Ben zeer benieuwd. http://www.youtube.com/watch?v=Qss5a7oWWEU |
|
Eerste nummer van album 12 Gauge klinkt wat opgefokter en meer thrashy dan ik gewend ben van Kalmah Liever beeld erbij? - Live in Moscow... [Dit bericht is gewijzigd door Skyfire op 05-02-2010 19:33] |
|
Nog een nieuwe song op hun Myspace, One Of Fail |
|
Vind de laatste cd, 12 Gauge, een verrassend goede plaat. Kende de band niet. Melodische death met een sterke productie en veel afwisseling. Titelnummer te luisteren op de myspace. |
|
De nieuwe plaat Seventh Swamphony klinkt weer heerlijk fris. Vooral Deadfall is weer een heerlijk staaltje Kalmah! |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |