IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Desaster Vorige pagina
Vork
Usericon van Vork
Posted 08-08-2005 12:54 by Vork Wijzig reactieProfiel van VorkQuote dit bericht

Erg gave (en eerlijke) band idd! Ben ook zeer benieuwd naar Angelwhore.

En ik denk dat ik 2 september wel naar Little Devil ga. Wel zin in een potje Desaster!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 08-09-2007 12:25 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik heb Satan's Soldiers Syndicate net een paar keer geluisterd en ik ben er weer helemaal verslaafd aan. Net zo verslaafd als ik toendertijd aan Divine Blasphemies was. Angelwhore wist mij om de een of andere reden een stukje minder te boeien. Maar dat zal eerder aan mij gelegen hebben dan aan het album zelf.

Satan's Soldiers Syndicate is volgens mij het meest agressieve album dat Desaster tot nu toe heeft uitgebracht. De thrashy riffs worden op hoge snelheid gespeeld en af en toe wordt er zelfs geblast. Maar het geniale van Desaster is, ook op dit album weer, dat alle nummers catchy en meezingbaar blijven.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 08-09-2007 12:27 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2007 12:25 schreef XnegativeX het volgende:
Angelwhore wist mij om de een of andere reden een stukje minder te boeien. Maar dat zal eerder aan mij gelegen hebben dan aan het album zelf.



Nee. Angelwhore vond ik ook een stuk minder.


Bareuh...


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 09-01-2012 23:28 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
DESASTER To Release 'The Arts Of Destruction' In February - Jan. 9, 2012

German black/thrash commando DESASTER has finished recording its new album, "The Arts Of Destruction", for a February 28 release (one day earlier internationally) via Metal Blade Records.

A landing page that includes "The Arts Of Destruction" pre-order links as well as the brand new song "Queens Of Sodomy" can be found at this location.

Comments the band: "'The Arts Of Destruction' … 100% Desaster 100% Metal 100% Hell 100% Non-commercial! We still spit on trends, hail the cult of metal and send a big FUCK YOU to all who don't believe in metal music! We don't want to say so much about the album… only… pure metal, full of darkness and blasphemy, no compromise, no innovation… In our eyes our best sounding and most brutal album so far! Check it out and create your own view. Bang or be banged!"

"The Arts Of Destruction" track listing:

01. Intro
02. The Arts Of Destruction
03. Lacerate With Hands OfDoom
04. Splendour Of The Idols
05. Phantom Funeral
06. Queens Of Sodomy
07. At Hell's Horizon
08. Troops Of Heathens – Graves Of Saints
08. Possessed And Defiled
09. Beyond Your Grace
10. Outro

There will be a limited first edition available, including a bonus DVD.

23 years going and still strong, DESASTER has released six studio albums so far.

"The Arts Of Destruction" is the follow-up to 2007's "Satan's Soldiers Syndicate", which received critical acclaim and was supported with club shows and festival gigs all over the planet.




Faustian Spirit of the Earth


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-01-2012 21:31 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Niks mis met dat nieuwe nummer!
http://www.metalblade.com/desaster/


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 20-07-2012 22:14 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

The art of destruction is intussen al een tijdje uit en ik heb hem al meerder malen geluisterd intussen.

Het eerste dat me opviel is dat dit nieuwe album weer meer black metal gericht is. En daarom ook meer aan hun eerste 3 albums. In de eerste instantie vond ik dat jammer wat ik ben een grote fan van de bloedsnelle thrasy Divine blasphemies en Satan's soldiers syndicate. Maar gelukkig viel het kwartje snel en bleken de Duitsers ook op dit album het gaspedaal ferm ingedrukt te houden.

Na het intro blazen ze je volledig weg met The art of destruction en het eerste rustpuntje volgt pas met Phantom funeral. Een mid-tempo nummer waar de voorliefde voor Bathory de kop duidelijk opsteekt. De geest van Bathory is sowieso sterk aanwezig op dit album, maar in de mid-tempo nummers komt dit het beste naar voren.

Toch heb ik dit album minder hoog aangeschreven staan dan Divine blasphemies en Satan's soldiers syndicate. Dit is vooral omdat The art of destruction met de 2 laatste nummers (het outro niet meegerekend) uitgaat als een nachtkaars. Possessed and Defiled is een acht en een halve minuut durende ode aan Bathory. Episch en slepend maar ook saai. En het daaropvolgende Beyond your grace is een beetje in niemendalletje in vergelijking met knallers als Queens of sodomy en Troops of heathens, graves of saints.

Nou ja, nummer 3 in mijn Desaster top 10 is nog steeds niet slecht.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 21-07-2012 15:49 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Mijn persoonlijke favoriet blijft Tyrants of the Netherworld, wat een wereldplaat. Maar erg nipt gevolgd door Satan's Soldiers Syndicate. De nieuwe is ook weer prima, al weet ik nog niet goed hoe ik hem moet beoordelen tegenover hun andere platen.


Faustian Spirit of the Earth


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 06-06-2016 0:49 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

The Oath of an Iron Ritual is toch wel een erg goede plaat geworden. Achteraf bekeken was The Arts of Destruction toch niet zo memorabel als gehoopt, maar deze plaat maakt veel goed.


Faustian Spirit of the Earth


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-04-2021 23:58 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dweller
Deus Nova
Usericon van Dweller
Posted 19-04-2021 10:12 by Dweller Wijzig reactieProfiel van DwellerQuote dit berichthttp://www.kong.nl

Deze band veranderd ook nooit... weet niet zeker of ik dat erg vind of juist charmant


Vox Clamatis in Deserto


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-04-2021 11:06 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Een beetje zekerheid in je leven is fijn.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 20-04-2021 7:27 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Ze zijn alleen wat dikker en kaler geworden.
Een Tyrants of the Netherworld lijkt niet meer gehaald te worden.
Ben benieuwd in juni ik heb de c.d. versie en de picture disc versie inmiddels bij Metal Blade records al besteld.


tomcat ha
Is een poepchinees
Usericon van tomcat ha
Posted 20-04-2021 16:09 by tomcat ha Wijzig reactieProfiel van tomcat haQuote dit bericht

vond the arts of destruction nog erg sterk maar the oaths of an iron ritual was wel beetje flets



Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen