|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ken ze ook nog maar pas, best een goeje band |
|
Wowie! Eindelijk wat (meer) positieve reacties! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:kijk ook eens naar de usericon van Lalaith..damn what a woman Bruce Banner |
|
quote: Doe je mond dicht man, je kwijlt! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: excuus. fact of the matter is wel, dat ik Lalaith (van ZM dus..) bij het Battlelore concert (samen met nog wat "bandjes" )heb ontmoet ontopic: heeft iemand ze nog live gezien, buiten die 2 data in NL en BEL? Bruce Banner |
|
Ik heb ze live gezien geloof ik, maar wat vond ik dit slecht, veel te blije deuntjes voor mij. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Heb gelezen (weet niet meer precies waar, geloof de aardschok ofzo) dat hij in het najaar pas uit komt. Het totaal aan intelligentie op deze aarde is een constante, de wereldbevolking neemt toe... |
|
quote: Hm jammer, ben er wel benieuwd naar... Ik heb er nog niks over gezien, maar thanks voor de info! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: meteen even reserveren bij de Elpee (HEERSCHZAAK ) als t bekend is wanneer hij uitkomt Bruce Banner |
|
quote: Waar zit die zaak (Elpee)? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:groningen Bruce Banner |
|
Elpee zit in dezelfde straat als de Vera ( ) Als je toch in Groningen zit, check dan ook meteen Platenworm. De meest heerschende platenzaak in Groningen. Met veel onbekende metal voor redelijke prijzen. |
|
Ik vond de cd toch niet echt geweldig. niet slecht maar blijft steken tussen de middenmoot |
|
quote:-offtopic-Je nieuwe usericon: |
|
quote: battelore geweldig en die andere maar 'bandjes'.. je bent gek... Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
Ik bekijk net de nieuwe large, en zie dat hier een battlelore t shirt instaat. Zo battlelore fans....sla je slag |
|
Ik heb de cd Where the Shadows lie. Ik beluister deze zeer regelmatig, omdat het gewoon een prachtige cd is. Vooral na meerdere keren luisteren besef je dat. De teksten vind ik ook een groot pluspunt, omdat ze over de boeken van Tolkien gaan. Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
Ik leg momenteel zeer liefdevol de DVD "The Journey" in den DeeVeeDeeSchpeeler over pak 'm beet 90 minuten hoor je meer Bruce Banner |
|
quote:Als het iets is, dan mag ik vast wel een reservekopie (in case of fire, eh ) bewaren? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: ja natuurlijk , stel dat er brand uytbreeckt in meyn deeveedeecaescht Bruce Banner |
|
quote: Offtopic: zie zmfest3 topic. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
de DVD is erg leuk, Twan! (en andere geinteresseerden, hoor ik daar Immortella schreeuwen?) Bruce Banner |
|
quote: Ik heb gelezen dat hij eindelijk uit is!! Ben erg benieuwd, heb nu al een paar keer gelezen dat hij behoorlijk moet tegenvallen!! Maar ik zal hem gauw eens aan een kijk/luisterbeurt onderwerpen! Hoe duur is hij eigenlijk? ..."Hate can only create more hate"... |
|
Where the shadowns lie besteld. Laat maar komen |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |