|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Veel gewonden bij gasexplosie Den Haag 28-06-2003 Bij een gasexplosie in de Haagse Schilderswijk zijn zaterdagmorgen tientallen gewonden gevallen. Sommigen van hen zijn er ernstig aan toe. De explosie gebeurde in een winkelpand aan de Herman Costerstraat, waarin een islamitische slagerij en een kledingzaak zijn gevestigd. Volgens een woordvoerder van de brandweer zijn er 21 lichtgewonden en 8 zwaargewonden gevallen. Enkele van hen hebben ernstige brandwonden. Met behulp van onder meer de traumahelikopter zijn alle gewonden naar verschillende ziekenhuizen in de regio gebracht. De gevel van het pand alsmede de gevels van twee naastgelegen panden zijn totaal weggeslagen. Er is veel brandweer ter plaatse. Een politiewoordvoerder spreekt van een 'enorme chaos'. De omgeving van de Herman Costerstraat is afgesloten. Doordat het winkelpand vlakbij een markt is gelegen was het druk in de straat waardoor er zoveel gewonden zijn gevallen. http://www.nieuws.nl/ wat een ellende... Oud Vuil. |
|
|
|
Tsjongejonge, bij ons in belgie zijn het de beesten die steeds ziek worden en bij jullie vliegt het telkens weer in de fik. mvg wk10 |
|
in de schilderswijk kan het toch weinig kwaad |
|
wat bedoel je daar mee? Ik schilder mvg wk10 |
|
wat is de slechtste wijk van den haag dan "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: spoorwijk toch? en als derde moerwijk? |
|
Veel criminaliteit dan ofzo? mvg wk10 |
|
quote:ja, veel leuke geintjes ook die daar uitgehaald worden: ijzerdraad op keelhoogte over de weghangen, leuk voor de aankomende scootermensjes....... |
|
quote: *kuch*buitenlanders*kuch* |
|
quote: geen wereldnieuws dus mvg wk10 |
|
quote:ze komen anders wel van overal ter wereld |
|
Maar het is geen nieuws: het is al een tijdje bezig |
|
Er zijn toch geen nederlanders omgekomen mag ik hopen. mvg wk10 |
|
die kans is erg klein |
|
whaha bij het hobbemaplein, daar kom ik welleens langs |
|
quote: niet zo aardig van je ghoullie, mensen zijn mensen ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: juist en alle mensen zijn kut |
|
quote: de een van kutter dan de ander ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Je zal vast veel vrienden hebben "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Vroegah toen had juh pas knallah. [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 28-06-2003 20:36] Bazzio Attacks!!! |
|
hm.. ellende idd.. |
|
ach ja, shit happens. Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste. |
|
Negers of geen negers, het is vervelend. |
|
Er waren al eerder (kleinere) explosies geweest in dat pand. Er schenen bulgaren te zitten die illegaal gas aftapten. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |