IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Hades almighty Volgende pagina
XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 28-06-2003 18:24 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Ik zit op dit moment Millenium nocturne van deze geweldige black/vicking metal band te luisteren. Eigenlijk vind ik alle cd's die deze band heeft uitgebracht goed. Nu weet ik dat er puristen rondlopen die alleen het oude werk goed vinden maar dat houd je toch. Ik ben benieuwd wat ze op hun volgende album gaan doen, aangezien ze op hun laatste redelijk van stijl veranderden. Weet iemand of ze al aan het werk zijn met een nieuwe cd?

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 28-06-2003 18:26 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Even wachten op hub de gallier .
Ervaren muzikanten. Hub heeft nog een interview met hun gehad

Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 28-06-2003 18:27 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

Ik heb alleen ...Again shall be en die vind ik erg goed. Misschien kun je wat meer op hun website vinden:

http://www.hadesalmighty.com/

Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.

Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 28-06-2003 18:28 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

"Alone Walkyng", "...Again shall be" en "The dawn of the dying sun" zijn kleine parels binnen het vikinggebeuren. Heerlijke albums en de strot van Janto klinkt zeer goed in combinatie met de schelle gitaren.

Heb laatst gehoord dat Jorn heeft gezegd dat ze bezig zijn met materiaal, maar pas 1 nummer volledig af hebben. Ze zijn nogal langzaam....

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 28-06-2003 18:36 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Ik blijf het vreemd vinden dat een Millenium nocturne nooit wordt genoemd in zo'n rijtje. Dat is toch ook een geweldig album en ligt nog behoorlijk in het straatje van het oude werk. The pulse of decay (hun laatste) is inderdaad redelijk anders. Maar het klinkt nogsteeds als Hades en het klinkt nogsteeds behoorlijk kwaadaardig.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 28-06-2003 21:06 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Dawn of the Dying Sun blijft toch mijn favoriet ook al vind ik Millennium Nocturne ook een geweldige plaat!

Ze zijn wel met nieuw materiaal bezig, maar wanneer er een nieuw album verschijnt weet ik niet.

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Ineluki
Usericon van Ineluki
Posted 29-06-2003 14:50 by Ineluki Wijzig reactieProfiel van InelukiQuote dit bericht

"Millenium Nocturne" bevat een aantal zeer beklijvende momenten, maar al bij al gaat mijn voorkeur toch vooral uit naar platen als "Dawn of the dying Sun" en "... Again shal be". Ik heb het niet altijd zo begrepen op die trage afgedempte riffs die geregeld weerkeren op "Millenium Nocturne". Maar een slechte plaat is het niet.

Tronc
Usericon van Tronc
Posted 29-06-2003 17:08 by Tronc Wijzig reactieProfiel van TroncQuote dit bericht

goede muziek

Tronc
Usericon van Tronc
Posted 29-06-2003 17:08 by Tronc Wijzig reactieProfiel van TroncQuote dit bericht

goede muziek

Tronc
Usericon van Tronc
Posted 29-06-2003 17:11 by Tronc Wijzig reactieProfiel van TroncQuote dit bericht

goede muziek

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 30-06-2003 21:46 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Geweldige band,al jaren goeie vrienden.Ben meerdere malen bij hun geweest en ben daar ook blijven logeren.Tevens gezellige drinkkameraden hehe ...TJÅKAFULL!!!
Heb ze al vele malen gezien waaronder de cd presentatie van "The pulse of decay" in Bergen.
Heb afgelopen jaar hun tot nu toe laatste optreden gezien,ook in Bergen,met 2 nieuwe nummers.Deze liggen in het verlengde van hun vorige plaat
Heb in 2001 nog hun mini-tournee georganiseerd in Nederland.Jammer dat zo weinig mensen interesse hadden in deze geniale band.

Twee uur durend interview met Jørn welke ik in '99 heb gedaan is te vinden op www.vikingbattle.tk

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 30-06-2003 21:47 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2003 17:11 schreef Tronc het volgende:
goede muziek
daar ben ik het zeer mee eens 3x

Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 30-06-2003 21:51 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

Het nummer 'Alone Walking...' geniaal! En die sfeer! En 'Unholy Congregation' niet te vergeten.

Je kan me de bout hachelen!

Hub de Gallier
Posted 30-06-2003 21:53 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Jammer dat ze "Alone walkying" nooit meer live zullen spelen

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 13-11-2003 20:59 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Zijn er hier ondertussen ook al mensen die The pulse of decay kunnen waarderen?

Hoewel hij totaal anders is dan wat ik van ze gewend was vind ik het toch een schitterend album. Lekker dreigend en ziek.

Vette site:
http://www.hadesalmighty.com

[Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 13-11-2003 21:07]

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 14-11-2003 1:07 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Goeie plaat!
Alleen echt kippenvel krijg ik alleen bij Dawn of the Dying Sun.
Dat blijft een van de mooiste platen die ik heb.

Hub de Gallier
Posted 14-11-2003 17:03 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

"The pulse..." is een erg gave cd
Heb in 2001 de Europese cd presentatie hier in Nederland georganiseerd voor hen.
Het schiet alleen niet zo op met nieuw werk.Heb anderhalf jaar terug live in Bergen nog 2 nieuwere nummers gehoord van hun komende cd.Wederom iets experimenteler.

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 14-11-2003 17:06 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

quote:
Op 14 november 2003 17:03 schreef Hub de Gallier het volgende:
"The pulse..." is een erg gave cd
Heb in 2001 de Europese cd presentatie hier in Nederland georganiseerd voor hen.
Het schiet alleen niet zo op met nieuw werk.Heb anderhalf jaar terug live in Bergen nog 2 nieuwere nummers gehoord van hun komende cd.Wederom iets experimenteler.

Op hun site staat dat ze sinds kort hebben getekend bij een nieuw label. Dus ik ga er vanuit dat ze ook met nieuw werk komen.
Wat bedoel je trouwens met experimenteler?

@Necrobert: Ik denk dat Millenium nocturne mijn favoriet blijft.

Hub de Gallier
Posted 14-11-2003 17:09 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2003 17:06 schreef XnegativeX het volgende:
Op hun site staat dat ze sinds kort hebben getekend bij een nieuw label. Dus ik ga er vanuit dat ze ook met nieuw werk komen.

Ze hebben nog niet genoeg materiaal voor een complete cd momenteel.
En experimenteler;de stijlsverandering die ze met "The pulse..." zijn ingeslagen word nog meer doorgetrokken en ze wijken meer af van de eerdere albums.
"Millenium Nocturne" zijn ze zelf helemaal niet tevreden mee achteraf...en is eigenlijk gewoon een haastklus geworden.Tevens waren er problemen met producers an labels...Het liefste willen ze deze periode vergeten.

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 14-11-2003 17:11]

Hub de Gallier
Posted 15-11-2003 9:01 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2003 17:06 schreef XnegativeX het volgende:

Ben net effe op hun wederom vernieuwde site geweest en er staat dat ze OP ZOEK zijn naar een label.Ze hebben nog nergens getekend.
Wel spelen ze op 12 december in Oslo met 1349,Carpathian Forest en Bloodthorn waar ze een aantal nieuwere nummers zullen voorstellen aan het publiek.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-11-2003 13:40 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Again Shall Be .. heerscht nog steeds de pan uit..

De sfeer op dat album doet me meteen denken aan die op het gaafste Enslaved album, Vikingligr Veldi's

Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 15-11-2003 13:45 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

Doe mij maar "The Dawn Of The Dying Sun". Deze Cd heb ik helemaal grijs gedraaid toe die uitkwam, wat een sfeertje. Het latere werk is ook nog steeds te pruimen, maar toch blijft TDOTDS mijn favoriet.

Lies
Usericon van Lies
Posted 21-11-2003 20:39 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

'k Heb gisteren ontdekt dat ik Millenium Nocturne op m'n kast had liggen, dus heb ik 't vandaag maar meegenomen op de trein. 't Klonk bijlange na niet slecht, maar ik denk toch dat ik er nog een paar dagen langer naar zal moeten luisteren eer ik weet of ik meer wil of niet.

[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.

Hub de Gallier
Posted 20-06-2004 12:42 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Wederom wat nieuws aangaande deze geniale band:

HADES ALMIGHTY have just finished the video shooting for "Submission Equals Suicide", also they will enter Grieghallen studio on the 24. may, to record 2 new songs, and 2 cover songs to be featured on the re-release of "The Pulse Of Decay" album!
All this extra-material will be put on this album.
Soon on this site, you can download a kind of "Behind the scenes" of the video.
Moreover there is a new logo of Hades, click here to see it
Stay Tuned!

Alleen het nieuwe logo bevalt me helemaal niet

nightwing
Usericon van nightwing
Posted 20-06-2004 12:48 by nightwing Wijzig reactieProfiel van nightwingQuote dit bericht

ik zal deze band nog eens een luisterbeurt geven.

heb millenium nocturne boven liggen. ooit per ongeluk gekocht. toen ik een dimmu borgir/old mands child split kocht, bleek het alleen de hoes van dat album te zijn maar zat er een hades almighty cd in.

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 20-06-2004 16:34 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2004 12:42 schreef Hub de Gallier het volgende:
Wederom wat nieuws aangaande deze geniale band:

HADES ALMIGHTY have just finished the video shooting for "Submission Equals Suicide", also they will enter Grieghallen studio on the 24. may, to record 2 new songs, and 2 cover songs to be featured on the re-release of "The Pulse Of Decay" album!
All this extra-material will be put on this album.
Soon on this site, you can download a kind of "Behind the scenes" of the video.
Moreover there is a new logo of Hades, click here to see it
Stay Tuned!

Alleen het nieuwe logo bevalt me helemaal niet
Ja dat logo had ik ook gezien. Waarom ze het veranderd hebben is me een raadsel. Het zal wel met het meer experimentele karakter van de nieuwe muziek te maken hebben. Ik zie het somber in

Ik zet Dawn of the Dying Sun maar weer eens op. ALONE WALKYNG!!!!

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com