|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Even wachten op hub de gallier . Ervaren muzikanten. Hub heeft nog een interview met hun gehad |
|
Ik heb alleen ...Again shall be en die vind ik erg goed. Misschien kun je wat meer op hun website vinden: http://www.hadesalmighty.com/ Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
"Alone Walkyng", "...Again shall be" en "The dawn of the dying sun" zijn kleine parels binnen het vikinggebeuren. Heerlijke albums en de strot van Janto klinkt zeer goed in combinatie met de schelle gitaren. Heb laatst gehoord dat Jorn heeft gezegd dat ze bezig zijn met materiaal, maar pas 1 nummer volledig af hebben. Ze zijn nogal langzaam.... http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Ik blijf het vreemd vinden dat een Millenium nocturne nooit wordt genoemd in zo'n rijtje. Dat is toch ook een geweldig album en ligt nog behoorlijk in het straatje van het oude werk. The pulse of decay (hun laatste) is inderdaad redelijk anders. Maar het klinkt nogsteeds als Hades en het klinkt nogsteeds behoorlijk kwaadaardig. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Dawn of the Dying Sun blijft toch mijn favoriet ook al vind ik Millennium Nocturne ook een geweldige plaat! Ze zijn wel met nieuw materiaal bezig, maar wanneer er een nieuw album verschijnt weet ik niet. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
"Millenium Nocturne" bevat een aantal zeer beklijvende momenten, maar al bij al gaat mijn voorkeur toch vooral uit naar platen als "Dawn of the dying Sun" en "... Again shal be". Ik heb het niet altijd zo begrepen op die trage afgedempte riffs die geregeld weerkeren op "Millenium Nocturne". Maar een slechte plaat is het niet. |
|
goede muziek |
|
goede muziek |
|
goede muziek |
|
Geweldige band,al jaren goeie vrienden.Ben meerdere malen bij hun geweest en ben daar ook blijven logeren.Tevens gezellige drinkkameraden hehe ...TJÅKAFULL!!! Heb ze al vele malen gezien waaronder de cd presentatie van "The pulse of decay" in Bergen. Heb afgelopen jaar hun tot nu toe laatste optreden gezien,ook in Bergen,met 2 nieuwe nummers.Deze liggen in het verlengde van hun vorige plaat Heb in 2001 nog hun mini-tournee georganiseerd in Nederland.Jammer dat zo weinig mensen interesse hadden in deze geniale band. Twee uur durend interview met Jørn welke ik in '99 heb gedaan is te vinden op www.vikingbattle.tk Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:daar ben ik het zeer mee eens 3x |
|
Het nummer 'Alone Walking...' geniaal! En die sfeer! En 'Unholy Congregation' niet te vergeten. Je kan me de bout hachelen! |
|
Jammer dat ze "Alone walkying" nooit meer live zullen spelen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zijn er hier ondertussen ook al mensen die The pulse of decay kunnen waarderen? Hoewel hij totaal anders is dan wat ik van ze gewend was vind ik het toch een schitterend album. Lekker dreigend en ziek. Vette site: http://www.hadesalmighty.com [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 13-11-2003 21:07] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Goeie plaat! Alleen echt kippenvel krijg ik alleen bij Dawn of the Dying Sun. Dat blijft een van de mooiste platen die ik heb. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
"The pulse..." is een erg gave cd Heb in 2001 de Europese cd presentatie hier in Nederland georganiseerd voor hen. Het schiet alleen niet zo op met nieuw werk.Heb anderhalf jaar terug live in Bergen nog 2 nieuwere nummers gehoord van hun komende cd.Wederom iets experimenteler. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Op hun site staat dat ze sinds kort hebben getekend bij een nieuw label. Dus ik ga er vanuit dat ze ook met nieuw werk komen. Wat bedoel je trouwens met experimenteler? @Necrobert: Ik denk dat Millenium nocturne mijn favoriet blijft. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Ze hebben nog niet genoeg materiaal voor een complete cd momenteel. En experimenteler;de stijlsverandering die ze met "The pulse..." zijn ingeslagen word nog meer doorgetrokken en ze wijken meer af van de eerdere albums. "Millenium Nocturne" zijn ze zelf helemaal niet tevreden mee achteraf...en is eigenlijk gewoon een haastklus geworden.Tevens waren er problemen met producers an labels...Het liefste willen ze deze periode vergeten. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 14-11-2003 17:11] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Ben net effe op hun wederom vernieuwde site geweest en er staat dat ze OP ZOEK zijn naar een label.Ze hebben nog nergens getekend. Wel spelen ze op 12 december in Oslo met 1349,Carpathian Forest en Bloodthorn waar ze een aantal nieuwere nummers zullen voorstellen aan het publiek. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Again Shall Be .. heerscht nog steeds de pan uit.. De sfeer op dat album doet me meteen denken aan die op het gaafste Enslaved album, Vikingligr Veldi's |
|
Doe mij maar "The Dawn Of The Dying Sun". Deze Cd heb ik helemaal grijs gedraaid toe die uitkwam, wat een sfeertje. Het latere werk is ook nog steeds te pruimen, maar toch blijft TDOTDS mijn favoriet. |
|
'k Heb gisteren ontdekt dat ik Millenium Nocturne op m'n kast had liggen, dus heb ik 't vandaag maar meegenomen op de trein. 't Klonk bijlange na niet slecht, maar ik denk toch dat ik er nog een paar dagen langer naar zal moeten luisteren eer ik weet of ik meer wil of niet. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Wederom wat nieuws aangaande deze geniale band: HADES ALMIGHTY have just finished the video shooting for "Submission Equals Suicide", also they will enter Grieghallen studio on the 24. may, to record 2 new songs, and 2 cover songs to be featured on the re-release of "The Pulse Of Decay" album! All this extra-material will be put on this album. Soon on this site, you can download a kind of "Behind the scenes" of the video. Moreover there is a new logo of Hades, click here to see it Stay Tuned! Alleen het nieuwe logo bevalt me helemaal niet Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ik zal deze band nog eens een luisterbeurt geven. heb millenium nocturne boven liggen. ooit per ongeluk gekocht. toen ik een dimmu borgir/old mands child split kocht, bleek het alleen de hoes van dat album te zijn maar zat er een hades almighty cd in. |
|
quote:Ja dat logo had ik ook gezien. Waarom ze het veranderd hebben is me een raadsel. Het zal wel met het meer experimentele karakter van de nieuwe muziek te maken hebben. Ik zie het somber in Ik zet Dawn of the Dying Sun maar weer eens op. ALONE WALKYNG!!!! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |