|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
ff kort(ik voeg later nog wel wat toe) Skepticism schijnt behoorlijk door deze band geïnspireerd te zijn...met name de sinistere orgels en de zware drums lijken van invloed te zijn geweest. Deze band maakte wat men toentertijd prog noemde, maar af en toe is het ook behoorlijk doomy! Zeer extreem als je het in die tijd plaatst. [edit] oh claw, bedankt voor het openen van dit topic. had er geen zin in, want ik wou het veel te uitgebreid maken... [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 30-06-2003 0:10] |
|
Wanneer is 'toendertijd' dan? *edit* oh ja, 1969 Prog toen? Dat was toch King Crimson? Anyway, het klinkt wel gaaf, lijkt wel op 'dark ambient' () maar dan veel oorspronkelijker. En, hoe gaan we hieraan komen? [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 29-06-2003 18:01] |
|
quote:Lezen, wijsneus! |
|
Misschien had ik nog even de volgende URL erbij kunnen posten http://www.italianprog.com/a_antonius.htm Hoe je aan de muziek komt? Bestellen via www.antoniusrex.com als je 2000 euro over hebt voor een originele eerste druk Anders had dus Black Widow (Italiaans label) cd's ge-rereleased in 2001. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
McDoom heeft hier mp3's/cd's van? (die zit in een satanische sekte ?) [Dit bericht is gewijzigd door NolthuarII op 01-07-2003 22:29] |
|
Jullie weten niet wat voor iets gaafs jullie missen hoor Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Dit is een interessant stuk om te lezen. Er staan ook beschrijvingen bij van alle cd's. http://www.antoniusrex.com/biography.htm Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
De cd's 'Ralefun' (1978) en 'Zora' (1977) zijn toch wel eehm... heel apart! this user is dead |
|
Hey...waar heb je die zo plots opgesnord? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
geen dank Je hebt wel gelijk trouwens die zijn vrij apart, maar dat vind ik voor al z'n werk wel gelden. Zeker als je kijkt naar de tijd waarin ze gemaakt zijn. Op deze twee albums zijn wel meer weirde en blije stukken op te vinden. Niet allemaal even geslaagd wat mij betreft. Het gaafst blijft toch wel die eerste cd van Jacula. |
|
Ja nog bedankt En, de blijheid maakt dat ik het niet echt tof vind (wel origineel en knap en muzikaal en alles ... bla bla). In Cauda Semper Stat Venenum en Neque Semper Arcum Tendit Rex zijn de beste, en op Anno Demoni staat wel wat leuks hier en daar. this user is dead |
|
Jullie weten allemaal niet wat je mist ... Jacula is echt ... MEESTERLIJK! this user is dead |
|
Woon jij op de campus Frost (ik heb echt geen idee, nl.)? Dan mag je het sharen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Nee ik zit niet op de campus en kan geen hele cd's hosten. Maar dit sampletje mag vast wel: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~akkerh/mp3/Jacula-In_Cauda_Semper_Stat_Venenum-03-Triumphatus_Sad.mp3 (gezien de cd's toch nergens te koop zijn, zal de heer Antonius hier vast niks van merken) this user is dead |
|
dank je! ben nu aan het downen nu de volgende graag Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hehe, dat accent, wat lekker grim Verder vind ik de keys niet echt sinister of zo. Deep Purple heeft ook keyboardpartijen die er niet voor onder doen, iig, dus dat geeft al wel het prog gehalte aan. (Alleen weet ik niet of ik DP wel prog mag noemen, al heeft het wel wat elementen van) [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 28-10-2003 16:52] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Triumphatus Sad is een kort nummertje, met relatief erg veel gitaar en weinig duistere keys. Maar het idee wordt hopelijk duidelijk, namelijk dat dit grandioos geniaal meesterlijk is this user is dead |
|
Dit klinkt wel lekker, hoe ben jij aan de muziek gekomen als er geen cd's te krijgen zijn? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Direct Connect... God weet wie die cd's daar op heeft gekregen this user is dead |
|
Ah ok, bedankt. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Komop jongens en meisjes, Soulseeken die handel... "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: Heej, laat Black Widow nou ook een geweldige band zijn uit de UK. Met hun eerste release uit 1969. En je weet het: alle goeie muziek komt uit 1969. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote:Soulseek? Ben je gek! Dat is illegaal! DC'en die handel! Goed, ik heb 3 albums: -Neque Semper Arcum Tendit Rex -Zora -Praeternatural bevalt goed, nog even zoeken naar dat andere werk! Volgens mij heb ik ook nog iets van Jacula thuis liggen, zal ik vanmiddag even nakijken.. |
|
quote: Fuckin hell Die zoek ik nog. FF CDR-tradeje doen. Krijg je die JF cd's. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote:is goed! Ik ben vanmiddag na het autorijden online, gaan we even regelen! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |