|
Auteur: |
|
|
(is gebaseerd op een gedicht dat ik als 14-jarige in het Nederlands geschreven heb) Sitting in the cold Just observing Staring No one can hurt me And I can do no one harm in return Only sound in my ears Beating of my heart ...(rest weet ik niet meer...) Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
I hear you laugh While I'm crying Your voice runs on the walls As my hate grows As I breathe the vapors of your life Intoxicated Too many doors closed between us Now I lock them all And watch my fists bleed My broken hands you've never held All those tears you've never seen (Ook al wat ouder... sluit wel aan bij het stukje van Madeline dacht ik zo. ) Dead things grow from deep inside... |
|
damn, dit topic doet me denken aan de tijd dat een goeie vriendin van mij nogal vaak gedichten schreef. Dus, ik moest dit ff posten (het is dus NIET van mij): Bleeding innocence Blood flows over darkened paths Wiping tears through shouting laughs Flickering blades over naked skin The bleeding innocence comes from within Heatened shivers can't take freezing heights Burning mountains unleash losing fights Hatred feelings can't feel loving sin The bleeding innocence comes from within Better feel alone than feel lost together Loving words compare hating signs forever Only hate get's out and hate get's in But the bleeding innocence comes from within. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
cool idee! .......... [Dit bericht is gewijzigd door White Tree op 04-03-2007 21:17] ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Mooi!!! Ik zocht een manier waarop jullie de gedichten kunnnen voordragen en/of zingen en opnemen op de computer ,zodat ik dat kan downloaden en dat kan bewerken en met een keyboard muziek kan voorzien (als het resultaat er is kan je altijd zeggen of je het er niet mee eens bent en wat je wil veranderen) Ik zoek nog geschikte software hiervoor . Heb op www.poetry.com gekeken naar de mogelijkheden om gedichten op te nemen bij audio maar dit functioneert niet op mijn computer misschien ook helemaal niet . Ik heb trouwens zelf ook een gedicht gesubmit op deze site en kreeg bericht dat het was uitgekozen om gepubliceerd te worden in een bundel ,maar heb er daar na niet meer van gehoord .Ik denk dat julie gedichten ook uitgekozen kunnen worden . Misschien weet iemand een manier om zang en voordragen van een gedicht op het web te krijgen zodat het te downloaden is ook voor andere muzikanten op zware metalen . |
|
Euhm sorry Mijn teksten en dingen schrijf ik voor eigen gebruik. En ik wil dus eigenlijk niet dat het door anderen gebruikt word, zij weten namelijk ook niet wat ik ermee bedoel |
|
Ik ben ook van plan eigen dingen te doen ,met eigen teksten,net als Madeline ,Shera en White tree ,denk ik . Ik denk dat het ook heel goed is om af en toe helemaal alleen aan iets te werken ,maar het leek me ook leuk om daarnaast iets samen met anderen te doen ,op dit forum en te kijken of het kan lukken op zo'n grote afstand van elkaar ,het gaat uiteindelijk om het kwaliteit van het liedje ,maar als deze benadering van liedjesmaken met internet slaagt dan is er een andere weg bewandelt ,wat ik op ziczelf ook weer interessant vind . Ik denk dat er inmiddeles wel genoeg is voor 2 songs . Ik speel zelf keyboard ik ken nog niemand die kan zingen en die van gothic houd ,misschien een van jullie Madeline Usher ,Shera of White Tree zingen .En White Tree een gothic clip/filmpje maken lijkt me ook heel leuk . |
|
SheRa kan wel zingen. Heeft wel een vreselijke stem, maar boeiuh, zingen heerst. Dead things grow from deep inside... |
|
Jenje zingt nu twee stemmig zelfs Grunt en zuiver (wel allebei laag maar boeie) |
|
Gaaf plan!!! Ik zal de montage mogelijkheden op de Academie zo snel mogelijk onderzoeken...... Hoe ga je alles opnemen? En hoe kunnen wij het horen? Ik kan trouwens niet zingen (te laag te zwaar te saai te rot), misschien met vervormers a la Samael. [Dit bericht is gewijzigd door White Tree op 04-03-2007 21:16] ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Echt zingen kan ik niet-ben wel vrij goed in screams en spookstemmen imiteren Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
normaal zingen weet ik zo niet, maar grunten en ac/dc achtige geluiden krijg ik vrij goed uit me keel zelfs ghi ghi "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." |
|
Suus kan een tikkeltje zingen Zingen is leuk! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Maar wil je gewoon een zooi stukken tekst bij elkaar mikken Of echt lijn erin zien te krijgen beetje een thema ofzo .. |
|
wie kent My Insanity: 1e album: die gast mikt hele texten (met een lijn) doorelkaar achterelkaar door: erg gaaf Er zit trouwens wel enige structuur in... Maar inderdaad: hoe wordt de text-structuur? Edit: Oh ja: bij "I hear you laugh" wel een ferre lach op de achtergrond! [Dit bericht is gewijzigd door White Tree op 27-09-2001 22:52] ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Iedereen die medoet draagt vanuit zijn ervaringen bij . Sommigen willen het gewoon over hun eigen leven gaat (vanwege de authenticiteit)en daar losstaande episodes,liedjes van maken ,en andere hebben voorkeur voor een thema .misschien is een beetje van allebei wel goed ,dus het thema wordt dan iets dat steeds in alle liedjes terugkeert . iedereen een eigen episode . Misschien moeten we het als een project zien . [Dit bericht is gewijzigd door Satan op 28-09-2001 11:08] |
|
En White tree misschien kan je je email adres geven of aan mij mailen ( staat in mijn profiel ).Dan kan ik je uitleggen wat voor apparatuur ik heb en kan ik ook ideeen uitleggen over de clip . [Dit bericht is gewijzigd door Satan op 28-09-2001 0:54] |
|
ok ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Wie weet er een sfeervolle binnen-en/of buitenlocatie? (begin alvast met research) ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Een gothic party,misschien?Of ruïnes van één of ander kasteel?Een grote balzaal die sfeervol(donker)is aangekleed in de stijl van "Mask of the red Death" van Poe?Weet niet,hoor... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek |