|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
mijn kit(t) is zwart glanzend en hij heeft zo'n rood streepje op de voorkant die van links naar rechts gaat. En via mijn horloge kan ik met hem praten the only pleasure is pain |
|
*LOL* |
|
Drums van Peace (ja ook goedkoop merk bordeauxrood, Remo pinstripe vellen, tama iron cobra double pedal, zildjian A custom 17"crash, zildjian Z custom 17"crash, meinl 22" ride, paiste 502 16" china, meinl meteor 8"splash. ik probeer nou de hele set Z Custom te maken maar dat lukt nog niet erg stokken van vic firth, meestal 5B, soms 5A Raw, Sickening, Symphonick - http://darkmutation.tux.nu |
|
die van mj staat in http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1034 beschreven behalve dat ie mat zwart is en m,n cymbals als ze volledig zijn: -zildjian Z 20 'china 10'splash -paiste 2002 RUDE 12' splash 14' soundedge hi hats 18' china 20' power ride 18 '17 '16 crash [Dit bericht is gewijzigd door satanos op 16-12-2001 11:37] |
|
Tama 'swingstar'...yay! Me = lucky bastard...op verjaardag gekregen van vrienden etc. paar jaar geleden 3 toms, snare & bassdrum Maten van toms etc weet ik zo niet, hehe verder allemaal Tama 'shit'. 20" ride - een-of-tander goedkoop merk. 14" hi-hat - paiste alpha 18" crash - paiste alpha opmerking: at moar klinkt bin ik ah bliede genoeg! |
|
Tama db pedaal. Pearl session serie 6 delige set. zildjian china sabian crash 2x splash ride hi-hat en ik gebruik pro-mark sticks, alleen omdat pete commando sandoval ze ook gebruikt. alles bijelkaar kost ongeveer 6000 piek. [Dit bericht is gewijzigd door Beastial Blasphemer op 16-12-2001 11:35] Trieste gast |
|
da's niet erugg duur |
|
quote: als je alles hebt gekregen... Trieste gast |
|
ik krijg niet alles ,maar ik krijg wel ontzettend veel korting bij tierolf in roosendaal[handig zo'n eigenaar als vriend te hebben ] [Dit bericht is gewijzigd door satanos op 16-12-2001 12:28] |
|
Moet ik dan maar es met jou meegaan hehe so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man... |
|
't valt te proberen ,maar ik denk niet dat je zo makkelijk kortingkrijgt |
|
niet eens plaatjes? [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 18-12-2001 14:47] |
|
onze kit stamt uit '78. De bass is aan de grond gespijkerd en het pedaal is met touw en spijkers bevestigd. De toms zijn zo flexibel dat je ze met 1 goede slag 360 graden kan draaien tenzij de touwen net zijn vastgemaakt. De snare functioneert nog dankzij een paar kilometer tape. en..... hij klinkt als een klok!! |
|
LOL, zo'n een had ik eerder ook!! Toen ik net begon |
|
quote: Voila Dit is de standaard uitrusting... er zit nu dus een DB pedaal bij, en een drumrack + bekkens |
|
deze link verwijst naar mijn kitje, denk alleen die extra snare weg. En ik heb ook wat andere bekkens. En ik heb een Remo snare. http://www.tamadrum.co.jp/world/drums/starclassic/images/starclassic_kit.jpg [Dit bericht is gewijzigd door Hieronymus op 18-12-2001 19:53] ... do you think we're forever? ... |
|
quote: ik wil ook zo een!! |
|
Goed sparen Heb ik ook gedaan. ... do you think we're forever? ... |
|
Volgens mij is dit ook al eens in een ander topic aan de orde geweest, maar daar komt ie dan: -Sonor Force 2000 -Standaards van pearl (boomstands) -Cymbals van Paiste -2pedal van Axis M.v.g. Sporty Voleg Touché, pussycat! |
|
quote: die beschrijving gaat ook wel op voor de drumstellen die we in de oefenruimtes hebben staan met het enige verschill dat die dingen hooguit 3 jaar oud zijn |
|
YAMAHA YD series ( nightblack) 2 X 22"op17" BD 12"TT 14"TT 16"FT snaredrum (wooden....) pedalen van Yamaha geen cymbalen momenteel MassMörd |
|
Ik heb een drumstel uit de oertijd, een majestic, standaard oefendrumstel. Twee toms, een floor, snare, bass. Ik wil eigelijk een nieuw drumstel, maar dan moet ik nog ff sparen, aangezien ik em toch niet KRIJG. Heb ook nog verrotte deksels uit het jaar nul, met van die fijne scheuren erin enzo. Tweede chrash is zo verrot dat ie cool klinkt, en nog een splash waar niet veel geluid in zit . Verder heb ik 1 Sabian chrash die nog vrij nieuw is (rib uit me lijf!!) En nog een redelijke goede nieuwe ride. Verder gebruik ik Pearl Double Bass pedal, die heerlijk rolt en Vater drumsticks. As et maar beukt !!! sebinsagoil |
|
Oh ja, zit ook nog hi hat bij natuurlijk, met heerlijk sissende oertijd bekkens, eerste paar scheuren zitten er al in. sebinsagoil |
|
quote: klinkt dat yd geval een beetje? die gast van tierolf zei dat het waaierhout vergeleken met een stage custom ,maar van andere heb ik weer begrepen dat die juist erg goed is |
|
quote: die klinkt goed naar men weten, maar tis wel mijn eerste drum dus ik kan niet vergelijken met andere types. MassMörd |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |