![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Teveel schoenen kan niet. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
ben tijdens mn verhuizing helaas een paar shirtjes kwijtgeraakt, nu naarstig op zoek naar: vintersorg - cosmic genesis hooded sweater (logo voor, zon/maan achter) meads of asphodel - logo voor, watchers of catal huyuk achter aborym - grijs logo voor runemagick - darkness death doom (niet deze maar een normaal gedrukte versie) nieuw of tweedehands maakt niet uit, als iemand weet waar ik dit spul nog kan krijgen hoor ik dat graag. ![]() |
|
Ik heb hier gebruikte new rock boots staan, waarvan 1tje met een kapotte rits. Maar dit kun je zo laten verhelpen bij de schoenmaker voor hooguit 10 euro. Deze new Rocks hebben wel gebruiks-sporen zoals dus die rits, en achtin bij de hak is een stukje leer geplakt over een stukje die kapot was gegaan door het schuren tijdens het lopen. Verder zien ze er nog heel erg mooi uit, zeker als je er van houd, en ze lopen geweldig lekker. ze gaan niet weg onder de 100 euro, want nieuw kosten ze 250 euro. het zijn de hoge newrock boots edit: maat 40 [Dit bericht is gewijzigd door Dodo op 14-09-2006 17:14] ![]() |
|
quote:Damn dat is idd uniek .. ik ken alleen het verhaaltje "ik heb er nog niet genoeg, want ... ![]() |
|
gezocht: Bolt Thrower ''Those Still Loyal''Tourshirt ,ik heb wegens omstandigheden er zelf geen kunnen kopen..wie wil mij zijn shirt voor een zacht prijsje verkopen? Maat XL of groter. alvast bedankt! ![]() Expired,Erased and Forgotten ![]() |
|
*schop* ![]() Expired,Erased and Forgotten ![]() |
|
Vorig jaar heb ik laarzen gekocht die ik bij nader inzien toch niet echt leuk vond. Daarom zijn ze nu te koop. Gekocht bij Le ballon. Ze zijn van Hot Ice en ik heb er denk ik 2x buiten op gelopen. Dus nog in zeer goede staat Maat 39 Nieuwprijs: 99.95 ![]() ![]() Tegen een redelijk bod. Op te halen in Wageningen, maar ik ben ook regelmatig op station Nijmegen/Utrecht/Eindhoven dus daar afspreken is ook mogelijk. Anders verzendkosten voor koper. Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
quote: 41 voor een dame van jou lengte lijkt me vrij normaal hoor ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
gezocht: WARSORE shirt. design is niet van belang.. XL Of Groter ! bereid erg goed te betalen hiervoor... reacties naar: Grindleech AT hotmail DOT COM Expired,Erased and Forgotten ![]() |
|
quote: http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=29367308 Daar. edit: Okee okee, serieus dan? Ebay in de gaten houden, worden zo nu en dan wel aangeboden. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 23-10-2006 20:53] ![]() |
|
bootleg shirts. ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Maakte toch niet uit wat er op stond.. ![]() Kan alleen niet lezen wat er allemaal staat ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 23-10-2006 20:50] ![]() |
|
Ik heb nog een Lonsdale shirt te koop. XXL ![]() ![]() |
|
quote: 3 keer wassen=haarnetje. Suck my piss ![]() |
|
quote:voor je broer, kan ie in slapen ![]() [Dit bericht is gewijzigd door mental op 23-10-2006 20:51] Fuck the world and fuck you ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Als in écht XXL of als in XXL-valt-uit-als-L? Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
haha,erg grappig,maar dus nog steeds gezocht: WARSORE shirt maat XL of groter...DIKKE PEGELS voor degene die er vanaf wil... ![]() Expired,Erased and Forgotten ![]() |
|
Te koop aangeboden: Twee paar legerkisten, een kleine en een grotere maat. De maat 42, 270 B, is een brede schoen en is gewoon bijna in nieuwstaat, nauwelijks gedragen. De maat 45, maat 285 M, is ook nog in nieuwstaat en is een medium brede schoen. Beide paar legerkisten kosten EUR 20. Geintereseerd dan: scourginghermit@hotmail.com Godver!!! Salacious Gods roelt de pann'n van 't dak ![]() |
|
toevallig ook nog leuk bm spul in de aanbieding? Je moeder. ![]() |
|
quote: Wat moet ik met een Lonsdale shirt? ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Nee echt XXL, hij is van Mental ![]() ![]() |
|
reserve shirt voor de volgende jenever (t)error ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: Ja, maar die aars draagt gerust hetzelfde shirt weer al heeft hij er 3x overheen gekotst ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |