|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
My Dying Bride! Heeeeerschhhhh Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
hmm, vind er niet zoveel interessants bijstaan moet ik zeggen... "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
Komt niet veel soeps... |
|
My Dying Bride .. Goth-metal band .. echt afbranden die tent. |
|
hmm wil opzich wel naar My Dying Bride gaan kijken one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
vrijdag 15 augustus 2003 SUMMER DARKNESS 3 daagse passe-partout Utrecht gaat gothic. Drie dagen lang staan EKKO, Tivoli en Tivoli de Helling in het teken van duistere, sprookjesachtige muziek. Met lifestyle, dansavonden en een markt. En natuurlijk veel bands. Zoals Trummerwelten, een eenmanszaak in computerkunde die uitgroeide tot een kwartet dat sferische, donkere electro de wereld insmijt. Vorig jaar verscheen Digitale Gewaltorgien. Ook uit Duitsland komt Terminal Choice. Liefde, dood en vernietiging zijn maar enkele thema's die aangesneden worden in hun extravagante show vol bloed, zweet en tranen. Terminal Choice laat horen dat digitale invloeden en donderende gitaren heel goed samengaan. Onlangs kwam Menschenbrecher uit en momenteel zit de band in de studio met Say Y, dat ook present is tijdens Summer Darkness. Evenals Paradise Lost, Epica, Sonar, Sulpher en Tivoli's eigen Lange Haren Ouwe Rockers. intree 45 euro. ik kan niet wachten... [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 30-06-2003 21:28] Oud Vuil. |
|
quote: idd! My Dying Bride!! Zouden ze ook hier in de buurt 013 ofzow komen? |
|
013 is ook al een sell-out tent. Bring back the Noorderligt!!! |
|
toch is de zaal zelf wel geweldig, alleen altijd al relatief weinig metal. heb er eens death angel gezien in hun the ultra-violence periode. edit: tivoli dus [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 30-06-2003 23:47] Oud Vuil. |
|
quote: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE......Asteblieft niet!!!!! Ik woon tussen de Ekko en Tivoli in!! Ah bahhhhhhhhhh! De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
hmmm ik keek ook even naar de prijs van my dying bride... 17 euro. gelukkig hoef ik geen vervoer te betalen, tenzij mijn (stoom)fiets gestolen word. I am the 1%. |
|
17 euro voor MDB valt reuze mee...SFU was gisteren al bijna net zo duur... |
|
quote: zeur niet zo gratis muziek en events om je heen |
|
MDB? Oke, ik weet waar ik 1 november ben We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: that's the spirit zouden ze ook naar de 013 komen? |
|
quote:Bwahahahaahahahahaa |
|
quote: Staat niets op de site, maar ik hoop best wel dat ze een tour door Europa geven en daarbij meerdere locaties in NL aandoen. Dat zou dan een weekje door nederland reizen betekenen Voorverkoop MDB is al begonnen voor Tivolli, ga morgen meteen een kaartje halen We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Pffffff,lach maar! Ik vind het echt niet leuk. 3 dagen (!!!?) De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
ik hoop dat mdb op de club tour een wat uitgebalanceerdere set speelt. ik heb ze op with full force pas voor het eerst (schaam schaam) kunnen zien, en ik omet zeggen dat ik hun set niet echt lekker vond.. allemaal super hard werk... i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
zijn de kaarten gewoon via ticketservice?? want ik ging laatst naar het Postkantoor om kaarten te halen, maar het stond nog niet in de computer. Maar op de site staat dat de voorverkoop reeds gestart is dus.... moet ik anders naar Tivoli zelf bellen?? of komen ze nog in de voorverkoop bij Ticketservice? ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
denk dat dat tzt nog wel bij ticketservice komt, zou het trouwens snel uitverkocht raken? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: heb ik ook meegemaakt vorige week. De kaartverkoop is als het goed is nu wel bij de ticketservice begonnen. Dus morgen ga ik meteen even een kaartje halen voor MDB We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Gaaf MDB. Ik vond ze op wacken erg mee vallen. Laatst trouwens nog een live album van hun aangeschaft. Is het redelijk qua prijs en in mijn buurt, daar ben ik! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
hmmz ik ga naar antwerpen 2 support acts :D waaronder the prophecy |
|
kheb kaarte!! My Dying Bride !!! whoeiii is er al een support bekend voor in Tivoli? ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |