|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
*kick* leuke line up, raar dat niemand reageert... Je moeder. |
|
ik schijn de 19de niet te kunnen |
|
quote:Ja gek hè. Tis in België... Trouwens. Zin om heen te gaan? |
|
Aha, een nieuwe adres. Hopelijk geen Romy Pils deze keer? Je kan me de bout hachelen! |
|
ik hoop het ook maar ik vrees ervoor |
|
Hmmm, jammer dat het zo'n pokke eind weg is. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Hmm, ik kom wel denk ik... in ieder geval de 26ste, in geval Skald speelt. |
|
quote: Jij woont daar toch ook in de buurt? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Jeps, een kwartiertje ervandaan. |
|
quote: Ah das beter, ik zet wel een tentje op daar in de buurt. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote:JUPILER! Het was ook mn eerste vraag, en aangezien het volledig zijn ding is en neit aan een brouwer hangt, is het JU-PI-LER! Session! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
WHAAAAAAAAAAAAAA JUPILER !!! ideaal !!! I'll be there ! In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Dan zit ik bij m'n vrienden Tommi en Layne in Ierland...kan dus ni komen Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Interesante bands maar met de gentse fieste zit ik toch liever in het boudelau-park of op I love ... mvg wk10 |
|
interessant... hmmm |
|
quote: Techno?! |
|
|
|
This is the definitive line up for the Pagan metal Night on 26/07: Bran Barr (Fra) Wapenspraak & Drinkgelag (Bel) Nydvind (Fra) Hyadningar (Fra) Skald (Bel) be there around 19h00 Frontline, Gent |
|
*kick* In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Ik zou me volgens plan zometeen richting frontline moeten begeven... maar ik ben zo ziek Aaaargh, ik haat temperaturen van meer dan 10 graden boven nul |
|
quote: ga dan met me mee naar noord scandinavie, dan gaan we ons daar vestigen! lekker koud, 8 maanden winter Bruce Banner |
|
Ik was er gister, bij elkaar misschien 15min van de bands gezien. Verder gewoon heerlijk biertjes zitten drinken op het terrasje van de nieuwe Frontline |
|
Was idd erg gezellig op dat terasje Oja, en Battalion, Ill Fares The Land, en Aborted waren dik in orde [Dit bericht is gewijzigd door ~Narsil op 20-07-2003 22:55] |
|
Komen er verder nog interesante bandjes volgende weer, ik dacht dat het volgende week was iig. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Hmm, Welkin en nog watte... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |